ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری

برند شیائومی یکی از برند‌های شناخته شده در زمینه طراحی موبایل است. در صورتی که شما به بهترین موبایل فروشی در تهران مراجعه کنید، مدل‌های مختلفی از این گوشی را مشاهده خواهید کرد ولی قطعاً می‌خواهید بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری را خریداری کنید.

وقتی شما به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری هستید یعنی این دو فاکتور نسبت به فاکتور‌های دیگر برای شما اهمیت بیشتری دارد.  بنابراین وقتی به فروشگاه‌هایی همانند فروشگاه موبایل عرفان مراجعه می‌کنید، حتماً باید این موضوع را به فروشنده اطلاع دهید تا لیست کامل بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری در اختیار شما قرار گیرد.

با انواع بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری آشنا شوید:

ما در این قسمت از مطلب چند مدل از انواع بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی شیائومی ۱۳ اولترا

اگر بخواهیم بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری را به شما پیشنهاد کنیم باید به سراغ این مدل برویم چون همانند یک دوربین عکاسی حرفه‌ای عمل می‌کند. وجود چنین دوربین پیشرفته‌ای در گوشی نیازمند تعبیه شدن سخت‌افزار‌های بزرگ در قسمت دوربین می‌باشد. به همین دلیل قسمت مربوط به دوربین ضخامت بیشتری دارد.
قدرت باتری گوشی به حدی بالا است که اگر آن را به مدت نیم ساعت در عمق یک و نیم متری آب قرار دهید هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. سرعت شارژ این گوشی حداکثر ۹۰ وات به صورت سیمی (شارژ کامل در ۳۵ دقیقه) است.  اما اگر از شارژر‌های وایرلس استفاده کنید نزدیک به ۵۰ دقیقه زمان لازم است تا گوشی به طور کامل شارژ گردد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری

گوشی شیائومی مدل ۱۳ پرو

این مدل نیز یکی از انواع بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری می‌باشد. سیستم دوربین این گوشی بسیار عالی و بی‌نظیر است. برای دوربین اصلی گوشی لنز بزرگ ۱ اینچی SONY IMX989 با پیکسل‌های 6/1 میکرومتری و رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. از آنجایی که سنسور دوربین اصلی به فیلتر رنگی Quad Bayer مجهز می‌باشد، بنابراین ۴ پیکسل را به یک پیکسل تبدیل کرده و باعث می‌شود عکس‌های گرفته شده رزولیشن 5/12 مگاپیکسل داشته باشند.

قابلیت شارژ باتری آن بسیار سریع می‌باشد به گونه‌ای که حداکثر شارژ آن با ۱۲۰ وات انجام می‌شود. البته اگر شما از شارژر وایرلس استفاده کنید، حداکثر سرعت شارژ ۵۰ وات خواهد بود.

گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا

در بین انواع بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری، مدل شیائومی هنوز هم در صدر جدول از نظر فروش قرار دارد. دوربین ام پیشرفته و دارای سنسور ۱ اینچی SONY IMX989 می‌باشد. تعداد دوربین‌های آن شامل یک دوربین اصلی، دوربین پیروسکوپی با زوم اپتیکی ۵ برابری و دوربین اولتراواید می‌باشد.

سنسور‌های قرار گرفته در دو دوربین پیروسکوپی و اولتراواید 2/1 اینچی و رزولوشن آن‌ها ۴۸ مگاپیکسل است. حتی اگر شما در روشنایی زیاد عکس بگیرید باز هم کیفیت عکس‌ها بالا خواهد بود. سرعت شارژ این گوشی بالای ۶۷ وات است. بنابراین در عرض ۵۰ دقیقه، می‌تواند گوشی را ۱۰۰ شارژ کند.

گوشی شیائومی ۱۳

در بین انواع بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری، این گوشی طراحی بسیار ساده‌ای دارد اما دوربین پیشرفته با لنز‌های لایکا برای آن در نظر گرفته شده است. تعداد دوربین‌ها ۳ عدد می‌باشد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ و تله‌ فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است.

رزولیشن عکس‌های دوربین اصلی 5/12 مگاپیکسل است و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل برآورد شده است. از نظر باتری نیز باید بگوییم ظرفیت نگهداری شارژ در این گوشی بسیار مناسب است. قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات دارد و در عرض ۳۸ دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ خواهد کرد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی 

یکی از نقاط قوت همیشگی گوشیهای شیائومی دوربین آنهاست. این برند همواره سعی کرده از بهترین سنسورهای دوربین برای گوشی های خود استفاده کند. با کمال تعجب می بینیم که رتبه برترین دوربین نه به دو نسل جدید شیائومی اولترا 12 و 13 بلکه به شیائومی 11 اولترا می رسد. این گوشی که پرچم دار سال 2021 برند شیائومی است دارای دوربین با سنسور واید 50 مگاپیکسل، گشودگی دیافراگم f2.0 ، لرزش گیر اپتیکال OIS است. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 8K دارد.

دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور 20 مگاپیکسل واید و با گشودگی دیافراگم F2.2 بهره می برد. رتبه این گوشی به صورت کلی در وب سایت دگزومارک همراه با گوشیهای پرو و پرومکس آیفون 13 شرکت اپل در مرتبه هفدهم قرار گرفت. همچنین دوربین سلفی آن با گوشی ویو +X90Pro در مرتبه 41 قرار گرفت. برای خرید این مدل از گوشی شیائومی می توانید با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

کلام آخر

ما در این مطلب لیست چند مورد از بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اما قطعاً تنوع مدل‌ها بسیار بالا می‌باشد. با مراجعه به بهترین موبایل فروشی در تهران می‌توانید لیست کامل‌تری از انواع بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری در اختیار داشته باشید. در فروشگاه موبایل عرفان شما می‌توانید با کارشناسان ما صحبت کنید تا به شما در خرید بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری کمک کنیم. حتی برای خرید بهترین لوازم جانبی موبایل نیز ما به شما کمک خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *