ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین گوشی های میان رده بازار

بهترین گوشی های میان رده بازار

بهترین گوشی های میان رده بازار

در چند سال اخیر برندهای بزرگ تولید‌کننده انواع گوشی، در عرصه تولید بهترین گوشی ‌های میان رده بازار نیز فعالیت چشمگیری داشته‌اند. شما به هر موبایل فروشی که مراجعه کنید می‌توانید مدل‌های مختلفی از بهترین گوشی ‌های میان رده بازار را مشاهده کنید که از نظر قدرت کارایی و قیمت، تنوع بسیار زیادی دارند. بنابراین شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب‌ چنین گوشی‌هایی را خریداری نمایید. ما در این قسمت از مطلب می‌خواهیم لیست کاملی از بهترین گوشی ‌های میان رده بازار را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

لیست کاملی از بهترین گوشی‌ های میان رده بازار

اگر شما به بهترین موبایل فروشی در تهران مراجعه کنید، مجموعه کاملی از بهترین گوشی‌ های میان رده بازار را مشاهده خواهید کرد که همین تنوع قیمت، قدرت انتخاب شما را بالا می‌برد. حتی در این فروشگاه شما می‌توانید لیست کاملی از بهترین لوازم جانبی موبایل را در اختیار داشته باشید. ما در این قسمت از مطلب براساس قیمت، بهترین گوشی‌ های میان رده را دسته‌بندی کرده‌ایم. پس کافی است براساس بودجه‌ای که در اختیار دارید گوشی مورد نظر را انتخاب نمایید.

بهترین گوشی ‌های میان رده بازار تا سقف ۸ میلیون تومان

 گلکسی A24

در حال حاضر ارزان قیمت‌ترین گوشی سامسونگ، گلکسی A24 است. بنابراین به عنوان یکی از بهترین گوشی ‌های میان رده بازار شناخته شده استو این گوشی در سه مدل با رم ۴ ،۶ و ۸ طراحی شده است. حافظه آن ۱۲۸ گیگ می‌باشد. قابلیت شارژ سریع نیز برای این گوشی طراحی شده است. صفحه نمایشگر گوشی، 5/6 اینچی است.

بهترین گوشی های میان رده بازار

بهترین گوشی های میان رده بازار تا ۱۰ میلیون تومان

موتورولا  G73

برند موتورولا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید‌کننده بهترین گوشی ‌های میان رده در بازار شناخته شده است. نمایشگر این گوشی 5/6 اینچ می‌باشد. رم آن ۸ گیگابایت و‌ باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. سرعت شارژ این باتری ۱۳ وات می‌باشد.

بهترین گوشی های میان رده بازار تا ۱۱ میلیون تومان

گلکسی A34

اگر بخواهیم یکی از بهترین گوشی ‌های میان ‌رده بازار از برند سامسونگ را به شما معرفی کنیم که به عنوان پرچمدار برند سامسونگ در سال ۲۰۲۳ شناخته شده است، باید به سراغ گلکسی A34 برویم. این گوشی در دو مدل با رم ۶ و ۸ طراحی می‌گردد. حافظه آن ۱۲۸ و یا ۲۵۶ می‌باشد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر و سرعت شارژ آن ۲۵ وات است.

گلکسی A25

مدل دیگری از گوشی سامسونگ که در گروه بهترین گوشی‌ های میان رده بازار قرار گرفته است، گلکسی A25 است. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با سرعت شارژ ۲۵ وات می‌باشد. رم آن ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است. نمایشگر آن از نوع OLED است.

بهترین گوشی های میان رده بازار تا ۱۴ میلیون تومان

گلکسی A54

در حال حاضر گلکسی A54 به عنوان یکی از به روزترین و بهترین گوشی‌های میان رده در بازار شناخته شده است. رم این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد. دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسل و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است. این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع بوده و گواهی ضد آب را نیز به دست آورده است.

بهترین گوشی های میان رده بازار

گوشی پوکو X6 شیائومی

اگر بخواهیم یک برند جایگزین برای گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم که در گروه بهترین گوشی‌ های میان رده بازار قرار گرفته‌ است، باید به سراغ برند شیائومی از مدل X6 برویم. این گوشی دارای دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی است که دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی دارای ۶۸ میلیارد رنگ است و اندازه صفحه نمایشگر 67/6 اینچ می‌باشد.

بهترین گوشی های میان رده در بازار تا ۱۶ میلیون تومان

پوکو X5 پرو شیائومی

یکی دیگر از بهترین گوشی‌ های میان رده بازار از برند شیائومی، گوشی پوکو X5 می‌باشد. رم آن ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۱۲۶ است. کیفیت دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل می‌باشد. قابلیت شارژ سریع برای گوشی در نظر گرفته شده، باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر و سرعت شارژ آن ۶۷ وات است.

نکته مهم برای خرید بهترین گوشی‌ های میان رده در بازار

مسئله‌ای که باید در زمان خرید هر نوع مدل موبایل به آن توجه داشت، بحث تاثیر نوسانات نرخ ارز بر روی گوشی موبایل است. بنابراین شاید شما یکی از مدل‌هایی که در این مطلب تحت عنوان بهترین گوشی ‌های میان ‌رده در بازار معرفی شد را انتخاب نمایید ولی وقتی به بازار مراجعه می‌کنید، متوجه می‌شوید که قیمت‌ها بسیار بالاتر است. این مسئله کاملاً طبیعی است. پس شما باید قیمت‌ها را به صورت کاملاً به روز رسانی بررسی کنید.

بهترین گوشی های میان رده بازار

کلام آخر

اگر بخواهیم بهترین موبایل فروشی در تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به لیست کاملی از بهترین گوشی ‌های میان رده بازار دسترسی داشته و قیمت‌های به روز را جویا شوید، باید به شما پیشنهاد کنیم وارد سایت موبایل عرفان شوید. این سایت تحت مدیریت عرفان عنبرستانی قرار دارد. در این سایت شما می‌توانید انواع مدل‌های گوشی را با قیمت‌های به روز و همچنین انواع بهترین لوازم جانبی موبایل را مشاهده کنید و خرید خود را به صورت تضمین شده انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *