ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات

شارژر سامسونگ 25 وات از پرفروش ترین انواع شارژرهای موجود در بازار است. متاسفانه نسخه های فیک و بی کیفیت از این نوع شارژر در بازار زیاد شده و یافتن نسخه اصلی کمی دشوار است. در این مقاله قصد داریم نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات را از فیک به شما ارائه دهیم. فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده با کیفیت ترین و بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. برای خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال از جمله انواع شارژر، پاوربانک، ساعت هوشمند، هندزفری و هدست، قاب، گلس و … با موبایل عرفان در تماس باشید.

نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات دو پین

در شارژرهای 2 پین سامسونگ تشخیص از 3 پین ها سخت تر است زیرا بسیاری از معیارهایی که موجب تشخیص محصول اصل از فیک می شود عملا در شارژرهای دو پین سامسونگ وجود ندارد. اما خبر خوب اینکه شارژرهای سه پین به جهت عدم همخوانی با پورتهای ایرانی و تحمیل هزینه اضافی به مشتری اجازه ترخیص از گمرک را ندارند. پس تنها شارژرهای 2 پین سامسونگ اجازه واردات قانونی دارند. حال به چند مورد از مواردی که موجب تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات دو پین از فیک می شود می پردازیم :

 توجه به نوشته های چاپ شده روی شارژر

 در نسخه های اصلی نوشته های چاپ شده روی شارژر بشدت دقیق هستند و تاریخ تولید نیز در خط آخر چاپ شده است. همچنین شماره سریال در انتهای خط بالای آخر بدون بیرون زدگی از ستون و سطر درج شده است. همین طور چاپ به صورت برجسته است و با لمس زیر انگشتان احساس می شود. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد نوع فونت و کیفیت چاپ آن است. جایگاه تاریخ تولید هم در شارژر اصل و فیک با هم متفاوت هستند.

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات

یکسان بودن شماره سریال جعبه و شارژر

یکی دیگر از روشهای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات 2 پین از نسخه فیک و بی کیفیت چک کردن شماره سریال جعبه و شارژر است. دقت کنید که شماره سریال درج شده روی جعبه و خود شارژر یکی باشند. در بعضی مواقع امکان دارد تاریخ تولید 4 تا 5 روز تفاوت داشته باشد که این مسئله مهمی نیست و نشانه اصل نبودن شارژر نیست چرا که به شرکت سامسونگ مربوط است.

دقت به لوگوها

نکته بعدی لوگوهایی است که در قسمت پایین شارژر حک شده اند. در نسخه اصلی لوگوی خانه کاملا مربع شکل و متقارن است در حالیکه در نسخه فیک لوگو کشیده و نامتقارن شده است. این اتفاق برای لوگوی دایره ای شکل سمت راست هم افتاده است و از حالت تعادل خارج شده است.

 

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات سه پین

در اینجا به تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات سه پین از فیک می پردازیم. هرچند واردات قانونی شارژر سه پین متوقف شده ولی شارژرهای اصلی به صورتهای غیرقانونی وارد کشور می شوند و تفاوت هایی با شارژرهای فیک دارند که عبارتند از:

 دقت به بسته بندی محصول

اولین چیزی که باید در مورد اصل و فیک بودن و تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات 3 پین در نظر داشته باشید پک و بسته بندی محصول است. فونت نوشته ها در نسخه اصلی کاملا دقیق و ریز هستند و با جزئیات و نظم درج شده اند. برچسب پلمپ بسته نیز به صورت مستطیل شکل با گوشه های گرد است.

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات

چک کردن شماره سریال

در این مورد هم باید دقت کنید شماره سریال شارژر و جعبه یکی باشد. شماره سریال باید در خط آخر درج شده باشد و اگر این مشخصات را در سریال نامبر ندیدید پس شارژر شما اصل نیست.

رنگ مشکی پیچ ها

یکی دیگر از روشهای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات از فیک آن توجه به پیچ های روی شارژر است. در نسخه اصلی و یا نسخه با کیفیت بالا پیچ ها مشکی هستند در حالی که شارژرهای ارزان قیمت و فیک رنگ پیچ ها استیلی است.

درج متن مخفی پشت پین سوم

در شارژرهای اورجینال سه پین در پشت پین سوم مدل دقیق شارژر حک شده است که این در مدل های فیک دیده نمی شود. البته ممکن است برخی مدل های فیک اقدام به انجام این کار روی پین کرده باشند ولی شما با کنار هم قرار دادن کلیه این اطلاعات باید دست به انتخاب محصول اصل بزنید.

کلام آخر

در این مقاله با عنوان تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات با نحوه تشخیص شارژر اصلی از فیک در دو مدل شارژر سامسونگ 25 وات 2 پین و 3 پین پرداختیم. با توجه به اینکه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات کار دشواری است شما می توانید از مراکز معتبری همچون فروشگاه موبایل عرفان نسبت به تهیه شارژر اصل و اورجینال اقدام کنید. فروشگاه موبایل عرفان که یکی از بهترین موبایل فروشی در تهران و عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل است شما را در خرید لوازم جانبی اصل راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *