ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ

جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ

جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ

تهیه لوازم جانبی موبایل از جمله شارژر، کابل، ساعت هوشمند، پاوربانک، هندزفری و … برای هر فردی که از گوشی همراه استفاده می کند لازم و ضروری است. از آنجا که این لوازم جانبی بسیار پرمصرف هستند باید از برندی معتبر و با کیفیت تهیه شوند.

در این مقاله ما قصد داریم شما را با جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ آشنا کنیم. برند سامسونگ نامی آشنا و معتبر در عرصه تولید لوازم صوتی و تصویری ، لوازم خانگی ، کامپیوتر ، گوشی و لوازم جانبی آن است. فروشگاه عرفان که عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران است انواعی از لوازم جانبی موبایل از برندهای معتبر را با کیفیت اصل و اورجینال به مشتریان خود عرضه نموده است. با فروشگاه موبایل عرفان همراه باشید تا با جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ در این مقاله آشنا شوید.

لوازم جانبی سامسونگ دارای تنوع زیادی در بازار هستند. یک حسن کمپانی سامسونگ در تولید لوازم جانبی موبایل این است که برای کلیه قشرهای جامعه و برای هر بودجه ای لوازم جانبی باکیفیت و مناسب به بازار عرضه کرده است. در اینجا با چند نمونه از بهترین و جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ آشنا می شویم:

شارژر سامسونگ

شارژر سامسونگ یکی از باکیفیت ترین و جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ است که از استاندارد شارژ سریع پشتیبانی می کند. این شارژر می تواند گوشی های هوشمند برند سامسونگ را در مدت کوتاهی شارژ کند. ایمنی این نوع شارژرها بسیار بالاست به طوری که گوشی شما را از آسیب های ناشی از گرمای بیش از حد، شارژ زیاد و اتصال کوتاه محافظت می نماید.

طراحی این شارژ نیز زیباست و در عین حال این محصول قیمت مناسبی نیز در بازار دارد. برخی از شارژرهای پرفروش سامسونگ مدل های EP-TA200 پانزده وات، EP-TA800 بیست و پنج وات و EP-TA845 چهل و پنج وات است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت شارژر سامسونگ با فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل تماس بگیرید.

جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ

هندزفری سامسونگ

هندزفری های برند سامسونگ در بازار بسیار متنوع هستند و شامل هندزفری سیم دار و بی سیم یا بلوتوثی هستند. هندزفری های بلوتوثی جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ هستند که امروزه بسیار محبوب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds نمونه ای از جدیدترین هندزفری بلوتوثی های این برند است. بادزهای این هدفون در داخل جعبه ای کوچک قرار می گیرند که از جنس پلاستیک است و در رنگ های مشکی، سفید، یاسی و … وجود دارد. برای شارژ این محصول کافیست جعبه هدفون با شارژر تایپ c شارژ شود. بادزها با قرار گرفتن در جعبه شارژ می شوند.

این محصول نمونه های مشابهی در بازار از برندهای مختلف دارد اما برند سامسونگ یکی از بهترین ها در تولید هدفون بلوتوثی است. برای مشاهده انواع هندزفری سامسونگ و یا سایر برندها به سایت فروشگاه عرفان مراجعه کنید. جهت استعلام قیمت کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

ساعت هوشمند سامسونگ

یکی دیگر از جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ ساعت هوشمند است که در رقابت با اپل واچ ها قرار دارد. امروزه ساعت های هوشمند تنها کار نشان دادن زمان را به عهده ندارند بلکه بسیاری از کارهایی که با گوشی موبایل انجام می دهیم را می توانیم روی ساعت هوشمند پیاده کنیم. قیمت ساعت هوشمند سامسونگ در مقایسه با ساعت هوشمند شرکت اپل بسیار مقرون به صرفه تر است. این ساعتها از تنوع زیادی در ظاهر، رنگ و مدل برخوردارند که برای همه افراد در همه سنین قابل استفاده اند.

این محصول برای ورزشکاران خصوصا افرادی که به ورزش دو و پیاده روی علاقمندند بسیار مفید است چرا که در حین ورزش می توانند به مکالمات خود بپردازند و یا از فشارسنج ، شمارشگر ضربان قلب ، ژیروسکوپ ، الکتروکاردیوگرام و … نیز استفاده کنند. این ساعتها به وسیله وای فای و بلوتوث به موبایل شما متصل شده و اعلان و اخبارهایی که برای گوشی شما ارسال می شود را نمایش می دهند. برای دریافت مشاوره خرید این محصول با بهترین موبایل فروشی در تهران (موبایل عرفان) تماس بگیرید.

جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ

پاوربانک سامسونگ

پاوربانک از دسته لوازم جانبی است که وجود آن برای هر خانه ای لازم است. اگر شما فردی هستید که بیشتر وقت خود را بیرون از منزل یا محل کار می گذرانید لزوم داشتن آن در کیف شما هم احساس می شود. پاوربانک سامسونگ یکی از جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ است که در مدل های مختلف به بازار عرضه شده است. قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه است و افراد با هر بودجه ای می توانند آن را تهیه کنند.

پاوربانک های سامسونگ در دو نوع سیم دار و بی سیم تولید می شوند که نوع بی سیم آن جدیدتر و پرطرفدارتر است. اگر قصد خرید پاوربانک سامسونگ یا هر برند دیگری را دارید به سایت فروشگاه عرفان مراجعه کرده و تنوع محصولات را مشاهده نمایید. سپس می توانید برای دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

در این مقاله با جدیدترین لوازم جانبی سامسونگ از جمله شارژ ، پاوربانک ، ساعت هوشمند و هندزفری از برند معتبر و معروف سامسونگ آشنا شدیم. لوازم جانبی سامسونگ به این موارد ختم نمی شود و انواع گوناگونی در بازار دارد. چنانچه قصد خرید بهترین لوازم جانبی موبایل را دارید فروشگاه عرفان بهترین انتخاب شما خواهد بود. انواع گوشی موبایل و کلیه لوازم جانبی موبایل به صورت عمده و جزئی در این فروشگاه عرضه می شود و خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. از هر کجای ایران می توانید محصول موردنظر خود را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *