ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

علت شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک چیست؟

علت شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک چیست؟

علت شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک چیست؟

شارژ نشدن و یا دیر شارژ شدن پاوربانک از مشکلات اصلی این محصول است که نهایتا شما را وادار به خرید پاوربانک جدید خواهد کرد. اما چرا این مشکل برای پاوربانک به وجود می آید؟ آیا راهی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا علت شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک را بدانیم و راه حلی برای آن بیابیم. فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

راه حل های مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک

در اینجا با چند نکته آشنا می شویم تا مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک خود را بشناسیم و در صورت ممکن آن را حل کنیم. فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران شما را در خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال یاری می دهد:

تعویض کابل شارژر پاوربانک

بعضی وقت ها اصلا مشکل از پاوربانک نیست بلکه مشکل از کابل شارژر آن است. بهترین کار این است که ابتدا با کابل شارژ دیگری اقدام به شارژ پاوربانک کنیم اگر مشکل حل شد که چه بهتر ولی اگر مشکل به روال خود باقی بود بهتر است به سراغ راه حل دوم برویم. در ضمن انواع پاوربانک ، کابل شارژر و سایر لوازم جانبی موبایل اصل و اورجینال را می توانید از فروشگاه موبایل عرفان با کمترین قیمت تهیه کنید.

استفاده از آداپتور مناسب پاوربانک

برای شارژ پاوربانک باید به ولتاژ شارژر توجه کنید. گاهی اوقات افراد بدون توجه به ولتاژ پاوربانک از شارژری که مناسب شارژ پاوربانک نیست استفاده می کنند. پس در مرحله دوم از یک سری شارژر دیگر برای شارژ کردن استفاده کنید.

دیر شارژ شدن پاوربانک

بررسی سفت و ثابت بودن سوکت شارژ پاوربانک

یکی دیگر از دلایل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک به دلیل لقی سوکت است. وقتی برای شارژ پاوربانک خود ، کابل را داخل سوکت جا می زنید اگر مکان ثابت نباشد و یا سوکت لق باشد فقط با یک ضربه یا فشار اتصال قطع شده و شارژ پاوربانک انجام نمی شود. اگر پورت شارژ پاوربانک شما لق می زند احتمال مشکل از اینجاست. اگر مشکل این باشد می توان سوکت را با قیمت کمی تعویض کرد.

احتمال کم شدن عمر باتری پاوربانک

پاوربانک ها نیز طول عمر مشخصی دارند و مادام العمر نیستند. باتری های موجود در پاوربانک به دلیل شارژ و دشارژ شدن مداوم بعد از چند سال کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند. اگر چند سال است که از پاوربانک خود دائما استفاده می کنید بهتر است به فکر بازنشستگی اش باشید چرا که عمر باتری در حال اتمام است. یکی از نشانه های پایان عمر باتری پاوربانک می تواند باد کردن آن باشد. اما نگران نباشید شما می توانید پاوربانک جدیدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی تهران) تهیه کنید.

بادکردن باتری پاوربانک

همانطور که اشاره کردیم یکی از دلایل شارژ نشدن و دیر شارژ شدن پاوربانک کاهش عمر باتری است و از علائم آن باد کردن باتری است. پس اگر دیدید که پاوربانک شما از حالت نرمال خود خارج شده بهتر است پولهایتان را برای خرید پاوربانک جدید پس انداز کنید.

علت شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک چیست؟

استفاده از کابل بلند و نامناسب

یکی از دلایل دیر شارژ شدن پاوربانک می تواند بلند بودن کابل باشد. برخی کابل ها از اندازه استاندارد بلندتر هستند و همین موضوع موجب کاهش سرعت شارژ می شود. در این صورت بهتر است از یک کابل کوتاه تر برای شارژ بهتر پاوربانک خود استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله با مواردی که موجب شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن پاوربانک می شوند آشنا شدیم. در برخی مواقع می توان تنها با تعویض کابل یا شارژر مشکل را رفع کرد. ولی در مواقعی که باتری پاوربانک باد کرده و عمر آن رو به پایان است دیگر امیدی به احیای پاوربانک نیست. پاوربانک ها نیز همچون سایر لوازم جانبی دارای یک طول عمر تعریف شده هستند که اگر در نگهداری آن کوشش کرده باشید می توانید امید داشته باشید که تا این حد عمر کنند.

بهرحال اگر پاوربانک خود را در حال مرگ می بینید و کاری از دستتان برنمی آید بهتر است به فکر جانشینی برای قلمرو آن باشید. فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران می تواند به شما در زمینه خرید لوازم جانبی با کیفیت از جمله پاوربانک اصل و اورجینال کمک کند. پس با فروشگاه موبایل عرفان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *