ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون

اگر می‌خواهید یک تلفن همراه زیر ۱۰ میلیون تومان خریداری کنید، این مطلب را از دست ندهید. کافی است به فروشگاه موبایل مراجعه کنید تا متوجه شوید چقدر تفاوت قیمت بین انواع مدل‌ها و برند‌های یک موبایل وجود دارد. ولی در صورتی که حداکثر پس‌انداز شما ۱۰ میلیون تومان است و نمی‌خواهید بیشتر از این برای خرید موبایل هزینه کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب مدل‌های مختلفی از گوشی موبایل که زیر ۱۰ میلیون تومان هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع تلفن همراه تا ۱۰ میلیون تومان

اگر شما بهترین موبایل فروشی در تهران را برای خرید گوشی موبایل انتخاب کنید، چون به مدل‌ها و برند‌های مختلف دسترسی خواهید داشت، بنابراین قدرت انتخاب شما بالا می‌رود و به راحتی توانایی خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون خواهید داشت. در این قسمت از مطلب ما انواع گوشی‌ها را براساس قیمت که زیر ۱۰ میلیون تومان هستند به شما معرفی می‌کنیم:

 بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون تومان

 گوشی موتورولا‌ E13

برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون می‌توانید به گوشی موتورولا‌ E13 نیز فکر کنید. این گوشی دارای پردازنده ۸ هسته‌ای و سیستم عامل سبک شده اندروید ۱۳ می‌باشد. این مدل گوشی در پردازش‌های معمول همانند ورود به وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی، نسبتاً مناسب است. دوربین آن ۱۳ مگاپیکسل و باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر می‌باشد که  سرعت شارژ آن 10 واتی است.

گوشی وان پلاس Nord N100

این گوشی دارای پردازنده ۸ هسته‌ای، رم ۴ گیگ و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت می‌باشد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دو دوربین کناری آن ۲ مگاپیکسل می‌باشند. ظرفیت شارژ ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژ سریع آن ۱۸ واتی است.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A14

این گوشی دارای تراشه ۱۲ نانومتری و رم ۴ گیگابایتی می‌باشد. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر و سرعت شارژ سرسع آن ۱۵ وات است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در کنار آن وجود دارد.

گوشی ردمی ۱۰ شیائومی

برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون می‌توانید به مدل‌های گوشی شیائومی نیز فکر کنید. این گوشی دارای تراشه ۱۲ نانومتری و رم ۴ گیگابایت می‌باشد. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر و سرعت شارژ سریع آن ۱۸ وات است. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت می‌باشد.

بهترین گوشی تا ۶ میلیون تومان

گوشی M5s شیائومی

این گوشی دارای رم ۸ گیگ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد. تراشه ۱۲ نانومتری بر روی آن نصب شده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر با قدرت شارژ سریع ۳۳ واتی می‌باشد.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A15

یک گزینه ایده‌آل برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون، گوشی‌های سامسونگ است. این گوشی دارای تراشه ۶ نانومتری، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی می‌باشد. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر با سرعت شارژ ۲۵ وات است.

بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A24

این گوشی دارای پردازنده ۸ هسته‌ای است. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل می‌باشد. در صورتی که مدل‌های مختلف این گوشی را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که رم این گوشی در سه اندازه ۴، 6 و ۸ گیگابایتی طراحی شده است. ظرفیت حافظه ان گوشی، ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد. باطری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر و سرعت شارژ آن ۲۵ وات است.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون

گوشی ردمی نوت ۱۲ شیائومی

رم این گوشی ۸ گیگابایت و حافظه آن ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد پس انتخاب خوبی برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون خواهد بود. تراشه ۶ نانومتری بر روی آن نصب شده است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر و سرعت شارژ آن 33 وات می‌باشد.

بهترین گوشی تا ۹ میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی‌ M34

این گوشی دارای رم ۴ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است. باتری این گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر می‌باشد.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A34

دوربین اصلی این گوشی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل می‌باشد. این گوشی در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی طراحی می‌شود. باطری 5000 میلی‌آمپر و سرعت شارژ ان 25 وات است. پس برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون می‌توانید به این گوشی نیز فکر کنید.

گوشی پوکو‌ M6 پرو شیائومی

رم این گوشی ۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد. یک تراشه ۸ هسته‌ای بر روی گوشی شیائومی نصب شده است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر و سرعت شارژ ۶۷ وات است. کیفیت دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل می‌باشد.

برای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان به چند نکته توجه کنید:

  • برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون حتماً بهترین موبایل فروشی در تهران را انتخاب نمایید چون در این صورت به تنوع زیادی از مدل‌های موبایل و برند‌های مختلف دسترسی خواهید داشت که قدرت انتخاب شما را بالا می‌برد.
راهنمای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون
  • از کارشناس فروش بخواهید که در زمان خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون جزئیات سخت‌افزاری گوشی را برای شما توضیح دهد.
  • فقط به قیمت توجه نکنید بلکه حافظه، کیفیت دوربین و رم گوشی بر روی کارایی آن تأثیر می‌گذارد.
  • اگر برای گوشی خود می‌خواهید بهترین لوازم جانبی موبایل را نیز خریداری کنید، باز هم باید بهترین موبایل فروشی در تهران را انتخاب نمایید وگرنه اجناس چینی به شما فروخته می‌شود.
  • برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون حتماً مطمئن شوید که تلفن همراه دارای گارانتی می‌باشد.
  • برای اطمینان از قیمت‌ها، از چند فروشگاه معتبر جهت خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون استعلام بگیرید.

کلام آخر

بر‌ای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان، به سایت موبایل عرفان مراجعه کنید. این سایت تحت مدیریت عرفان عنبرستانی قرار دارد. مدل‌های مختلفی از گوشی براساس قیمت در داخل سایت وجود دارد و دسترسی شما را آسان می‌کند. موبایل عرفان به عنوان بهترین موبایل فروشی در تهران شناخته شده است. هر سؤالی دارید از کارشناسان فروش بپرسید تا شما را در خرید یک موبایل با قیمت مناسب راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *