ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل هستید و محدودیت بودجه تا 15 میلیون تومان دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله شما را برای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون همراهی می کنیم و موارد خوبی را به شما معرفی خواهیم کرد. فروشگاه موبایل عرفان یکی از بهترین موبایل فروشی در تهران و عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. برای خرید انواع گوشی موبایل و یا لوازم جانبی اصل و اورجینال می توانید با این فروشگاه تماس بگیرید.

خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون

بسته به اینکه شما طرفدار کدام برند هستید و از ظاهر و کار کردن با آن لذت می برید می توانیم گوشی های زیادی را به شما معرفی کنیم. گوشی های زیر 15 میلیون در بازار فراوان هستند ولی با توجه به نیاز و ترجیح خود باید اقدام به خرید یکی از آنها کنید. در اینجا چند پیشنهاد به شما می دهیم ولی برای دریافت مشاوره در زمینه خرید بهترین گوشی موبایل تا 15 میلیون می توانید با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

گلکسی A54 نسخه 128 گیگابایت

گوشی های سامسونگ از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردارند و در کشور ما نیز این محبوبیت به چشم می خورد. یکی از انواع مدل هایی که زیر 15 میلیون تومان است و از کیفیت بالایی برخوردار است گلکسی A54 است. این مدل در چهار رنگ پرطرفدار سفید، مشکی، بنفش و سبز به بازار عرضه شده و در ظاهر بسیار به S23 FE شبیه است. پنل نمایش این گوشی 6.4 اینچ و از نوع سوپر امولد و با رزولوشن +FHD است. کیفیت دوربین این گوشی نیز بسیار خوب و سلفی آن 32 مگاپیکسل است. چنانچه قصد خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان از جمله گلکسی A54 اصل و اورجینال را دارید با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256 گیگابایت

این مدل از گوشی سامسونگ به راحتی با A54 سامسونگ رقابت می کند و قابلیت های بسیار خوبی دارد. دوربین این مدل نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و سلفی آن 13 مگاپیکسل است. امکان افزایش حافظه برای آن وجود دارد و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. برای خرید این محصول می توانید با فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) تماس بگیرید.

شیائومی 12 لایت 256 گیگابایت

یکی از باریک ترین و خوش دست ترین گوشی های موبایل در جهان شیائومی 11 بود که در شیائومی 12 نیز این ویژگی تکرار شده است. طراحی ظریف و زیبای شیائومی 12 نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. وزن این محصول تنها 173 گرم و ضخامت آن نیز 7.3 میلیمتر است. صفحه نمایش 6.55 اینچی است و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسلی است. جهت خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون از جمله شیائومی 12 با موبایل عرفان تماس بگیرید.

پوکو X6 512 گیگابایت

گوشیهای پوکو در سالهای اخیر از نظر طراحی پیشرفت های زیادی کرده اند. این مدل از گوشی دوربین خوبی دارد و سلفی آن 16 مگاپیکسلی است. اگر دنبال گوشی با دوربین خیلی خوب هستید پیشنهاد می کنیم A54 سامسونگ را انتخاب کنید. این مدل از گوشی از فست شارژ پشتیبانی می کند و در عرض 50 دقیقه شارژ کامل می شود. برای خرید این محصول بصرفه و اقتصادی با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

ردمی نوت 12 پرو نسخه 256 گیگابایتی

این گوش طراحی تختی دارد و فریم کنار و پشت آن شبیه آیفون است. نمایشگر این محصول 6.67 اینچی است و حدود 87 درصد جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این گوشی میان رده از باتری 5000 میلی آمپر ساعت انرژی می گیرد و با شارژ سریع 67 واتی در زمان کوتاهی شارژ کامل می شود. برای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون از جمله ردمی نوت 12 با ما در تماس باشید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

آنر X9a نسخه 256 گیگابایت

در بازه قیمت زیر 15 میلیون یکی از عجیب ترین ها گوشی آنر x9a است. نمایشگر این مدل گوشی 6.67 اینچ با رزولوشن +FHD است. دوربین اصلی این محصول 64 مگاپیکسل و سلفی آن 16 مگاپیکسل است. البته این نوع گوشی امکان ضبط ویدیو به صورت 4K را ندارد و از نظر کیفیت عکس و فیلم در حد معمول است. برای خرید این محصول می توانید با فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل تماس بگیرید.

 

موتورولا Edge 30 نسخه 256 گیگابایت

نمایشگر این مدل از گوشی موتورولا بسیار جذاب است و پنل آمولد با رزولوشن +FHD دارد. پنل 6.5 اینچی است و قدرت نمایش بالایی دارد. دوربین اصلی و فوق عریض برای این مدل 50 مگاپیکسل در نظر گرفته شده و باتری آن از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این محصول از سایت موبایل عرفان قابل تهیه است.

کلام آخر

در این مقاله با عنوان راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان با چندین مدل از گوشی های خوب و قیمت مناسب بازار آشنا شدیم. اگر محدودیت بودجه تا 15 میلیون تومان را دارید گوشی های معرفی شده در این مقاله بسیار مناسب شما هستند. برای خرید گوشی مناسب یا لوازم جانبی اصل و با کیفیت می توانید با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان جهت خرید محصولات استفاده کنید. خرید محصول به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *