ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

قیمت و خرید شارژر وایرلس سامسونگ

قیمت شارژر وایرلس سامسونگ

در صورتی که به فکر خرید شارژر وایرلس هستید، یکی از موضوعاتی که حتماً برای شما اهمیت دارد، قیمت شارژر وایرلس می‌باشد. برند‌های زیادی در طراحی این نوع شارژر‌ها فعالیت می‌کنند و برند سامسونگ از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین اگر می‌خواهید قبل از خرید شارژر وایرلس بدانید قیمت شارژر وایرلس سامسونگ چقدر است، حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما نکاتی را برای شما بیان می‌کنیم که نه تنها یک راهنمای کامل برای خرید شارژر وایرلس هستند بلکه کمک می‌کنند دیدگاه درستی در مورد قیمت شارژر وایرلس داشته باشید.

شارژر وایرلس چگونه کار می‌کند؟

این قبیل شارژر‌ها با استفاده از القای الکترومغناطیسی باعث شارژ شدن گوشی، هدفون و هندزفری، تبلت و یا حتی لپ تاپ شما خواهند شد. اساس کار به این صورت است که در داخل شارژر یک سیم پیچ جهت انتقال جریان برق تعبیه شده و یک سیم پیچ دیگر در داخل دستگاه قرار می‌گیرد تا بتواند جریان را دریافت نماید. ابتدا جریان الکتریسیته در شارژر به میدان مغناطیسی تبدیل می‌شود. سپس سیم پیچ موجود در داخل دستگاه، انرژی دریافتی را به برق تبدیل کرده و باعث شارژ شدن باتری می‌شود.

چه عواملی بر روی قیمت شارژر وایرلس تأثیر می‌گذارند؟

اگر به فروشگاه‌هایی که در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند مراجعه کنید متوجه خواهید شد که قیمت شارژر وایرلس چقدر متنوع است. بعضی از انواع این شارژر‌ها بسیار ارزن و بعضی گران هستند. اما شما در زمان انتخاب شارژر وایرلس نباید تنها به قیمت‌ها توجه کنید بلکه باید بررسی نمایید دلیل این تنوع قیمت چیست. علاقه‌مندان به خرید شارژر وایرلس باید بدانند چه عواملی بر روی قیمت شارژر وایرلس تأثیر می‌گذارد. در این قسمت از مطلب این عوامل را بررسی خواهیم کرد:

قیمت شارژر وایرلس سامسونگ
  • برند تولید‌کننده

مسلماً وقتی شما به سراغ برند‌های معتبر می‌روید، باید هزینه بیشتری را نیز بپردازید. برند‌های شناخته شده و معتبر، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و انتخاب شارژر وایرلس از این مارک‌ها به نفع شما تمام می‌شود. شما یک شارژر وایرلس با طول عمر مفید بالا خریداری می‌کنید بدون اینکه به هیچ دلیلی شاهد خرابی آن باشید.

  • قابلیت‌های تعریف شده در شارژر وایرلس

در زمان خرید شارژر وایرلس حتماً از فروشنده بخواهید قابلیت‌های آن را برای شما توضیح دهد. برای مثال اگر شما بهترین شارژر وایرلس سامسونگ را انتخاب کنید، قابلیت‌های بسیار زیادی در آن وجود دارد که یکی از آن‌ها، امکان شارژ کردن همزمان گوشی، هدفون و هندزفری و حتی ساعت است. مسلماً چنین قابلیت‌هایی باعث افزایش قیمت شارژ وایرلس خواهند شد.

  • نوسانات نرخ ارز در بازار

متأسفانه باید این واقعیت را بپذیریم که وقتی قیمت دلار در بازار تغییر می‌کند، همین مسأله بر روی قیمت انواع کالا‌ها من جمله لوازم جانبی موبایل تأثیر می‌گذارد. با افزایش قیمت ارز، قیمت شارژ وایرلس بیشتر خواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر در فکر خرید شارژر وایرلس هستید، زمانی که نرخ ارز به ثبات رسیده و حتی در کمترین مقدار خود نسبت به دفعات قبل قرار دارد، برای خرید شارژر وایرلس اقدام کنید.

  • مقایسه مدل‌های شارژر متعلق به هر برند

فرض کنیم شما برای خرید شارژر وایرلس تصمیم گرفته‌اید به سراغ برند شیائومی بروید. اگر می‌خواهید یک خرید‌ ایده‌آل داشته باشید، باید بهترین شارژر بی سیم شیائومی را انتخاب کنید؛ مدل‌های مختلف این برند را با هم مقایسه نمایید؛ قابلیت‌های تعریف شده در آن، نحوه طراحی، استاندارد‌های تعریف شده برای هر مدل و قدرت شارژ هر کدام از مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در این صورت می‌توانید اطمینان پیدا کنید که برای خرید شارژ وایرلس تصمیم‌گیری درستی انجام داده‌اید.

خرید شارژر وایرلس سامسونگ

نکات مهم برای خرید شارژر وایرلس

در این قسمت می‌خواهیم نکاتی را در زمینه خرید شارژر وایرلس برای شما عزیزان بیان کنیم که دانستن نکات کمک می‌کند یک خرید مطمئن داشته باشید. پس با ما همراه باشید:

  • نحوه طراحی شارژر از نظر کانکتور و کابل

باید در زمان انتخاب شارژر وایرلس این موضوع را بررسی کنید که شارژر چگونه به منبع برق وصل می‌شود. بررسی کنید آیا در داخل شارژر بی‌سیم کابل داخلی وجود دارد یا خیر. وجود این کابل کمک می‌کند تا فرد بتواند دستگاه خود را به پریز برق دیواری متصل نماید.

 در نتیجه شما از این شارژر نمی‌توانید برای هر مکانی استفاده کنید و از طرف دیگر این کابل امکان شارژ وایرلس برای همه گوشی ها را فراهم نمی‌کند. اما در صورتی که شارژر وایرلس به یک کانکتور از نوع usb یا میکرو usb متصل باشد، شما می‌توانید دستگاه خود را به پاور بانک و یا یک آداپتور وصل کرده و شارژ را انجام دهید. پس محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. 

از طرف دیگر در صورتی که آسیبی به کانکتور وارد گردد، به راحتی قابل تعویض خواهد بود. همچنین لازم است بدانید که این شارژر وایرلس برای همه گوشی‌ها کارایی خواهد داشت.

  • استاندارد شارژ Qi

یکی از مهمترین فاکتور‌هایی که در زمان خرید شارژر وایرلس باید به آن توجه داشته باشید، استانداردی است که برای شارژر تعریف شده است. به طور کلی دو نوع استاندارد برای این نوع شارژر‌ها وجود دارد که شامل استاندارد شارژ Qi و Powermat Standard می‌باشد. 

مسلماً اگر شما برای انتخاب شارژر وایرلس به سراغ فروشگاه‌های معتبر و یا نمایندگی‌های یک برند بروید، مطمئن خواهید بود که شارژری با استاندارد‌های نام برده در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر شارژر از هر دو استاندارد برخوردار باشد، علی رغم اینکه قیمت شارژر وایرلس بالا می‌رود، ولی بهترین کیفیت را خواهد داشت. 

برای مثال اگر شما بهترین شارژر وایرلس سامسونگ را انتخاب کنید شک نداشته باشید که از هر دو استاندارد برخوردار است و در نتیجه قدرت شارژ آن بسیار بالا خواهد بود. حتی چنین شارژی سرعت شارژ بالایی دارد.

 

خرید شارژر وایرلس سامسونگ
  • سرعت شارژ کردن دستگاه

در زمان انتخاب شارژر وایرلس حتماً به مقدار وات توجه کنید. با افزایش وات، سرعت شارژ شدن و همچنین کارایی شارژ دستگاه بیشتر خواهد شد. گوشی‌های هوشمند بیشترین سرعت شارژ شدن را دارند.

  • نحوه طراحی ظاهری شارژر

اما توجه به ابعاد و همچنین طراحی شارژر نیز در زمان خرید شارژر وایرلس اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر می‌خواهید با کمک این شارژر فقط یک دستگاه را شارژ کنید، مسلماً خرید شارژر وایرلس کوچک بسیار ‌ایده‌آل خواهد بود اما وقتی تعداد دستگاه‌ها زیاد می‌شود، باید به سراغ شارژر‌هایی با اندازه بزرگ بروید.

 همچنین بررسی نمایید شارژر چگونه بر روی دستگاه قرار می‌گیرد. افرادی که در حین شارژ شدن گوشی یا تبلت از آن استفاده می‌کنند، بهتر است به سراغ شارژر وایرلس ‌ایستاده بروند تا جلوی صفحه نمایش گرفته نشود.

  • توجه به برند تولید‌کننده

مسلماً شما برای خرید شارژر وایرلس نباید به سراغ هر برندی بروید. برند‌های چینی زیادی در بازار وجود دارد که طول عمر مفید آن‌ها بسیار کوتاه است و از طرف دیگر به باتری دستگاه شما آسیب می‌زنند. اگر برند سامسونگ را انتخاب می‌کنید، باید بگوییم که برای خرید شارژر وایرلس بهترین انتخاب را داشته‌اید. حتی در داخل یک برند مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

کلام آخر

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر جهت خرید لوازم جانبی موبایل می‌گردید، ما به شما فروشگاه موبایل عرفان را پیشنهاد می‌کنیم. در زمان خرید شارژر وایرلس کارشناسان ما تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند و به شما کمک می‌کنند به ازای هزینه‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید، یک انتخاب درست و‌ ایده‌آل داشته باشید. برای ما بسیار مهم است که مشتری یک خرید مطمئن داشته باشد و از وسیله خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین شارژر وایرلس به فروشگاه در شرق تهران فروشگاه عرفان موبایل مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *