ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می خوره اسم می خونه

چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می خوره اسم می خونه

چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می خوره اسم می خونه

شاید شما نیز تا به حال چنین تجربه‌ای داشته‌اید که گوشی سامسونگ یکی از دوستان زنگ می‌خورد و گوشی نام فرد تماس گیرنده را اعلام می‌کند. این سؤال برای شما به وجود می‌آید که چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می‌ خوره اسم می ‌خونه؟

یکی از قابلیت‌های جذاب گوشی‌های سامسونگ، امکان اعلام صوتی نام تماس‌گیرنده است. با فعال کردن این قابلیت، هنگام دریافت تماس، نام شخص تماس‌گیرنده به جای زنگ معمولی پخش می‌شود.

این قابلیت برای بسیاری از افراد، به خصوص در مواقعی که مشغول هستند یا نمی‌توانند به گوشی خود نگاه کنند، بسیار مفید است.

در ادامه، به نحوه ی فعال کردن این قابلیت در گوشی‌های سامسونگ می‌پردازیم:

برای اینکه شما نیز بتوانید از این قابلیت سامسونگ استفاده کنید، در ادامه مطلب کارشناسان ما در فروشگاه موبایل عرفان راهکار را برای شما توضیح خواهند داد.

اعلام صوتی نام تماس گیرنده در گوشی سامسونگ

شاید شما در حال آشپزی هستید و وقتی تلفن زنگ می‌خورد نمی‌توانید آن را جواب دهید ولی می‌خواهید بدانید چه کسی پشت خط بوده است. چون ممکن است منتظر شخص خاصی باشید. بنابراین برای شما این سؤال پیش می‌آید که چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می‌ خوره اسم می ‌خونه. بهترین راهکار این است که از قابلیت اعلام صوتی نام تماس گیرنده در گوشی سامسونگ استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می ‌خوره اسم می ‌خونه با دقت مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید وارد قسمت تماس‌ها یا شماره‌گیر گوشی خود شوید.
  • سپس بر روی سه نقطه‌ای که در بالا قرار دارد کلیک کنید و وارد قسمت تنظیمات یا setting شوید.
  • برای اینکه بدانید چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می‌ خوره اسم می ‌خونه باید وارد قسمت پاسخگویی و پایان دادن به تماس‌ها یا Answering and ending calls شوید.
  • در این قسمت گزینه‌ای تحت عنوان خواندن نام تماس گیرنده یا Read caller name aloud وجود دارد. اگر این قسمت را که فعال کنید متوجه خواهید شد که چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می ‌خوره اسم می ‌خونه.

نکاتی در مورد این قابلیت:

  • این قابلیت فقط برای مخاطبانی که نام آنها در حافظه گوشی شما ذخیره شده باشد، کار می‌کند.
  • اگر نام مخاطب به زبان فارسی یا زبانی غیر از انگلیسی باشد، ممکن است به درستی تلفظ نشود.
  • می توانید با رفتن به بخش تنظیمات > دسترسی > خدمات > خواننده صفحه، صدای گوینده و سرعت خواندن را نیز تنظیم کنید.

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ با قابلیت اعلام صوتی نام تماس‌گیرنده هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل عرفان مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی موبایل عرفان، یکی از بهترین موبایل فروشی های تهران است که انواع گوشی‌های سامسونگ را با قیمتی مناسب و به همراه گارانتی ارائه می‌دهد.

در فروشگاه اینترنتی موبایل عرفان می‌توانید:

  • از جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ با نازلترین قیمت‌ها مطلع شوید.
  • گوشی مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
  • از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست گوشی‌های موجود در فروشگاه، می‌توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی موبایل عرفان به آدرس https://erfanmobile.com/ مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید با شماره [09126182208] با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره‌مند شوید.

با خرید از فروشگاه اینترنتی موبایل عرفان، از یک خرید مطمئن و لذت‌بخش تجربه کنید.

چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می خوره اسم می خونه

کلام آخر

ما در این مطلب برای شما توضیح دادیم که چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می‌ خوره اسم می‌ خونه. همانگونه که متوجه شدید مراحل کار بسیار راحت است و خود شما نیز در خانه می‌توانید این کار را انجام دهید. ولی اگر گوشی مشکلی پیدا کرده و اکنون نمی‌دانید چگونه می‌توانید اعلام صوتی نام تماس گیرنده در گوشی سامسونگ را فعال کنید، کافی است به بهترین موبایل فروشی در تهران مراجعه کنید. کارشناسان در این مرکز به شما یاد می‌دهند که چگونه وقتی گوشی سامسونگ زنگ می‌ خوره اسم می‌ خواند. شما حتی در بهترین موبایل فروشی در تهران می‌توانید بهترین لوازم جانبی موبایل را نیز از نزدیک ملاحظه کرده و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *