ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل

چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل

اگر شما نیز این دغدغه را دارید که چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل، ما روشی را پیشنهاد می‌کنیم که در این روش شما برای هر برند تلویزیون به راحتی می‌توانید اتصال بین تلویزیون و گوشی شیائومی را برقرار کنید. پس به جای اینکه از هر کسی در این مورد سؤال کنیم که چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل، این مطلب که توسط کارشناسان ما در بهترین موبایل فروشی تهران نوشته شده است را مطالعه نمایید.

مراحل اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون بدون کابل

  • گوشی و تلویزیون شما باید به یک شبکه وایرلس وصل باشند. بنابراین در پاسخ به سؤال آن دسته از کسانی که از ما می‌پرسند چگونه می‌توانیم گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل این نکته را متذکر می‌شویم که حتماً باید در محیط خانه شما WiFi وجود داشته باشد. در غیر این صورت امکان اتصال وجود نخواهد داشت.
  • سپس به تنظیمات تلویزیون بروید. گزینه Wireless Display را انتخاب کنید تا شروع به پیدا کردن شبکه اینترنتی کند.
  • در مرحله بعد باید وارد Settings > Connection & sharing شده و گزینه Cast را فعال کنید. با این کار شما در حال جستجوی نام تلویزیون خود هستید.
  • به محض اینکه نام تلویزیون پیدا شد، آن را انتخاب کنید تا اتصال برقرار گردد.
چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل

نکاتی در مورد اینکه چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل

  • یکی از مهمترین نکات در پاسخ به این سؤال که چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل، بحث مسیر تنظیمات در تلویزیون است. براساس برند، ممکن است مسیر پیدا کردن Wireless Display از یک برند تلویزیون به برند دیگر تفاوت داشته باشد. پس قبل از هر کاری شما باید حتماً دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنید.
  • بهتر است در اولین قدم، گوشی شیائومی خود را به روز‌رسانی کنید. البته برای برخی از برند‌های تلویزیون، بدون به روز‌رسانی هم امکان اتصال بین تلویزیون و گوشی وجود دارد.

کلام آخر

دیگر دغدغه این را نداشته باشید که چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم بدون کابل. از این پس به راحتی می‌توانید فیلم‌هایی که بر روی گوشی دارید را با تلویزیون مشاهده کنید. اگر باز هم سوالی در این زمینه دارید و یا به دنبال خرید لوازم جانبی موبایل هستید، با  فروشگاه موبایل عرفان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *