وبلاگ

وبلاگ عرفان موبایل، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب

بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب

بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب

در سال های اخیر شاهد این هستیم که شرکت های بزرگ سازنده گوشی های موبایل از قبیل اپل، سامسونگ و شیائومی اقدام به حذف جک هدفون از گوشی‌های جدید خود کرده‌اند. این موضوع برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست چرا که آنها هنوز تمایل دارند از هدفون های سیم دار خود استفاده کنند و هزینه جدیدی بابت هدفون بی سیم نپردازند. با این وجود ورود هدفون های بلوتوثی به بازار با استقبال زیادی روبرو شد و آن را به یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل تبدیل کرد. با هدفون های بلوتوثی جدید برخی مشکلاتی که با هدفون های سیمی قدیمی وجود داشت نظیر گره خوردن سیم، قطعی سیم، نیاز به حمل گوشی به دلیل محدودیت سیم و … دیگر وجود ندارد. حال اگر تمایل دارید با بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده با کیفیت ترین و بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی چند نمونه از بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب در بازار

در اینجا با چند نمونه از بهترین هدفون بلوتوثی ها در بازار که از نظر کیفیت صدا، طراحی و قیمت مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند و جزء بهترین لوازم جانبی موبایل هستند آشنا می شویم:

هدفون بلوتوثی سامسونگ

تنوع بی نظیری که در هدفون های شرکت معروف و خوشنام سامسونگ وجود دارد موجب پرفروش شدن محصولات این برند شده است. کیفیت بالای صدا، ارگونومی مناسب با گوش ها ، طراحی جذاب و زیبا و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این محصول به شمار می رود. یکی از بهترین هدفون بلوتوثی برند سامسونگ، مدل Galaxy Buds 2pro است. این هدفون در مقابل رطوبت و عرق مقاومت بالایی دارد و برای افرادی نظیر ورزشکاران که تحرک زیادی دارند بسیار مناسب است. همچنین این هدفون بلوتوثی با اندروید 8 و بالاتر سازگاری دارد و می توان از آن برای همه انواع گوشی حتی گوشی های اپل استفاده کرد.

بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب

هدفون بلوتوثی کیو سی وای

هدفون برند QCY  ساخت کشور چین و از محصولات باکیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار هدفون های بلوتوثی است. تنوع هدفون های کیو سی وای زیاد است و هر از گاهی مدل جدیدی روانه بازار می شود. یکی از مدل های این هدفون QCY T13 است که با توجه به قیمت حدودا نیم میلیون تومانی اش توانسته صدا و کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذارد. سری های گوشی طوری طراحی شده اند که به راحتی درون حفره گوش قرار می گیرند و در اثر حرکت و دویدن از گوش نمی افتند. یکی دیگر از مدل های این برند QCY T13 ANC است که قیمت آن کمی بیش از مدل قبلی خود است. طراحی گوشی ها بصورت In Ear هستند تا در هنگام فعالیت های ورزشی نگران افتادن هدفون از گوش نبود و همچنین تعریق در اثر ورزش آسیبی به این هدفون بلوتوثی وارد نمی کند. هندزفری بلوتوثی QCY T20 گزینه ای دیگر از برند کیو سی وای است که بسیار اقتصادی است و دارای درایور 13 میلیمتری است که موجب می شود صدا با کیفیت و شفاف به گوش شما برسد. این سه مدل از بهترین هدفون بلوتوثی های برند کیو سی وای هستند که در فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) نیز عرضه شده اند و شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

هدفون بلوتوثی جی بی ال

برند جی بی ال به اسپیکرهای خود شهرت دارد و در زمینه کیفیت صدا حرف های زیادی برای گفتن دارد. هدفون بلوتوثی JBL نیز همچون اسپیکرهای جی بی ال دارای کیفیت صدای فوق العاده ای است. هدفون JBL به دلیل طراحی جذاب، بدنه راحت و سبک، کیفیت صدای بی نظیر و قیمت مناسب یکی از بهترین هدفون بلوتوثی های موجود در بازار است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. عمر باتری این نوع هدفون بسیار طولانی است و برای مدت طولانی بدون شارژ مجدد می توانید از آن استفاده کنید. این هدفون دارای میکروفون لغو نویز است تا صدا با کیفیت بیشتری منتقل شود. اگر به دنبال کیفیت بالا و در عین حال بودجه معقول برای خرید هدفون بلوتوثی هستید جی بی ال گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب

هدفون بلوتوثی انکر

بی شک شرکت انکر از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه لوازم جانبی نظیر هدفون است. یکی از بهترین هدفون بلوتوثی عرضه شده توسط شرکت انکر مدل   R50i A3949است که مقاومت زیادی در مقابل نفوذ آب از خود نشان می دهد و بنابراین در هنگام ورزش نیازی به نگرانی بابت تعریق نیست. این هدفون دارای قابلیت شارژ سریع است به طوری که با ده دقیقه شارژ می توان تا دو ساعت از هدفون استفاده کرد. از دیگر ویژگی های هدفون بلوتوثی انکر می توان به الگوریتم دو میکروفون جهت کیفیت تماس بهتر و همچنین استفاده از Al Clear جهت پردازش شفافتر صدا با هوش مصنوعی اشاره کرد. جهت خرید این محصول می توانید با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید و یا از طریق سایت خرید نمایید.

هدفون بلوتوثی هایلو

هدفون بلوتوثی هایلو دارای مدل های زیادی است که یکی از آنها مدلX1 است که یکی از بهترین هدفون بلوتوثی های برند هایلو است و به تازگی در سال 2023 وارد بازار شده است. نحوه قرار گرفتن گوشی ها به صورت Half in ear است یعنی نیمی از آن داخل گوش قرار می گیرد و ساقه آن بیرون از گوش با زاویه ای 60 درجه قرار می گیرد. این محصول طراحی زیبا و جذابی دارد و در مقابل پاشش آب و تعرق نیز مقاوم است. درایورهای این هدفون 12 میلیمتر است که برای تولید صدای بهتر طراحی شده است. کیس این هدفون نیز از طراحی زیبایی برخوردار است و از نظر قیمت نیز محصول خوش قیمتی است. هر یک از بادزها تا 5.5 ساعت شارژدهی دارند و برای شارژ مجدد تنها یک ساعت و نیم زمان نیاز است.

بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب

یکی دیگر از مدل های هدفون بلوتوثی هایلو ، مدل W1 است که در بسیاری صفات نظیر مدل X1 است با این تفاوت که قیمت پایین تری دارد. بدنه این محصول از پلاستیک ABS ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. کاهش تاخیر صدا و بهینه سازی مصرف باتری به وضوح در این مدل از برند هایلو به وضوح به چشم می خورد و از طرفی کیفیت صدای بالا و حالت Ultra low latency برای گیمرهای موبایلی بسیار خوشایند بوده است. قیمت این محصول در مقایسه با قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب و به صرفه است. شما می توانید برای سفارش هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 به سایت موبایل عرفان مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از بهترین هدفون بلوتوثی قیمت مناسب در بازار و بهترین موبایل فروشی در تهران با نام موبایل عرفان آشنا شدیم. صد البته که بهترین هدفون های بلوتوثی تنها به این لیست محدود نمی شود و انواعی از آنها در بازار موجود است. به دلیل ورود کالاهای فیک و بی کیفیت در بازار تنها توصیه ما به شما خرید لوازم جانبی موبایل از مراکز معتبر است. موبایل عرفان که یکی از بهترین موبایل فروشی در تهران است ، عرضه کننده انواع تجهیزات جانبی موبایل از جمله انواع هدفون و هندزفری، ساعت هوشمند، پاوربانک، اسپیکر، اکسسوری موبایل و … از برندهای معتبر و با کیفیت است. جهت خرید بهترین هدفون بلوتوثی می توانید با فروشگاه موبایل عرفان تماس گرفته و یا به صورت آنلاین نسبت به خرید اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *