وبلاگ

وبلاگ عرفان موبایل، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

در دهه های اخیر با ورود گوشی همراه به بازار ، نوعی نیاز برای بازار تعریف شد که نیاز به خرید لوازم جانبی موبایل بود. بازار لوازم جانبی موبایل روز به روز گسترده تر می شود و محصولاتی که به این

 بازار در حال گسترش اضافه می شوند دائما در حال تغییر و پیشرفت هستند. لوازم جانبی به لوازم، وسایل و اکسسوری هایی اطلاق می شود که برای گوشی موبایل کاربرد دارد و یا آن را خاص تر و شیک تر می کند. برخی از لوازم جانبی برای موبایل ضروری هستند که شامل هدفون یا هندزفری ، کابل ، شارژر و … است و برخی دیگر برای حفاظت بیشتر و یا تزئین گوشی موبایل به کار می رود نظیر قاب گوشی ، گلس، بند و آویز موبایل و … . حال شما با هر قصدی که اقدام به خرید لوازم جانبی موبایل می کنید حتما تمایل دارید که محصول خریداری شده شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در این مقاله قصد داریم با بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران آشنا شویم پس با فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده انواع موبایل و بهترین لوازم جانبی موبایل همراه باشید.

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

در اینجا با پرمصرف ترین لوازم جانبی موبایل که جزء بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران هستند آشنا می شویم. کلیه محصولات نام برده در این مقاله در فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) موجود می باشد و شما به صورت حضوری یا آنلاین می توانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

انواع هندزفری

هندزفری ها به دو دسته سیم دار و بلوتوثی تقسیم می شوند. از آنجا که گوشی های موبایل جدیدی که وارد بازار می شوند جک هدفون ندارند نمی توان از هدفون های سیم دار برای گوش دادن موسیقی یا مکالمه از آنها استفاده کرد. هدفون های بلوتوثی اما محبوبیت زیادی در این سالها پیدا کرده اند که دلیل آن استفاده راحت و آسان از آنها بدون دغدغه گره خوردن و قطعی سیم است. جعبه کوچک و زیبا و حمل آسان نیز از سایر ویژگی های مثبت هدفون های بلوتوثی است. هدفون بلوتوثی اپل، سامسونگ، شیائومی، جی بی ال، کیو سی وای و … از بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران هستند. شما می توانید با توجه به بودجه خود برای خرید انواع هدفون بلوتوثی یا سیم دار، انواع هندزفری طرح فانتزی و … با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید تا صاحب با کیفیت ترین هندزفری شوید.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند از دسته لوازم جانبی موبایل است که خود این محصول نیز دارای لوازم جانبی است. بند ساعت، گلس ساعت، شارژر ساعت و کاور ساعت از لوازم جانبی ساعت هوشمند است که شما در هنگام تهیه این محصول باید به فکر تهیه آنها نیز باشید. انواع ساعت هوشمند اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، هایلو و … از بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران هستند که برای خرید این محصولات از بهترین موبایل فروشی در تهران (موبایل عرفان) می توانید اقدام کنید.

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

پاوربانک

پاوربانک یکی از ضروری ترین و بهترین لوازم جانبی موبایل است که تنها افرادی ارزش آن را درک می کنند که در مواقع حساس و بحرانی با کاهش باتری موبایل و خاموشی آن مواجه شده اند. برای افرادی که بیشتر وقت خود را در اتومبیل و یا در سفر هستند پاوربانک از نان شب هم واجب تر است! برندهای سامسونگ، انرجایزر، انکر، شیائومی، تسکو و … بهترین پاوربانک های موجود در بازار را دارند. برای خرید آنلاین هر یک از پاوربانک های نام برده می توانید با فروشگاه موبایل عرفان در تماس باشید.

هارد و فلش SSD

اگر عاشق موسیقی هستید و کلکسیونی از آلبوم های خارجی و ایرانی را در گوشی خود ذخیره می کنید و یا عاشق عکسبرداری هستید و دائما در حال ثبت وقایع و تصاویر با دوربین گوشی موبایل خود هستید حتما به هارد اکسترنال یا اینترنال و فلش SSD نیاز پیدا می کنید. شما می توانید با کیفیت ترین هارد و فلش از برندهای معتبر را از فروشگاه موبایل عرفان یکی از بهترین موبایل فروشی در تهران بخواهید.

اسپیکر

یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران انواع اسپیکرهای با برندهای سونی، جی بی ال ، انرجایزر، شیائومی، کینگ استار، ال جی و … است که اگر اهل گوش دادن به موسیقی هستید حتما با آنها آشنایی دارید. این اسپیکرها در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار شده اند تا نیاز همه افراد را تحت پوشش قرار دهند. اگر از کم بودن صدای باند گوشی خود برای گوش دادن به موسیقی رضایت ندارید یک اسپیکر کوچک و کم جای جی بی ال و یا سایر برندها می تواند کیفیت صدای قابل قبولی به شما ارائه دهد تا جایی که میهمانی های شما را به راحتی پوشش دهد. برای خرید بهترین لوازم جانبی موبایل از جمله انواع اسپیکر و بلندگو می توانید با فروشگاه موبایل عرفان یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران تماس بگیرید.

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

هولدر گوشی

هولد گوشی موبایل با اینکه در ظاهر شئ ای ارزان و بی فایده به نظر می رسد ولی در واقع می تواند کمک بزرگی به شما در وقت تماشای ویدیو، ضبط ویدیو، برقراری تماس تصویری و … باشد. متریال هولدر اغلب از پلاستیک فشرده است و انواع رومیزی و خودرویی دارد. در هنگام رانندگی با استفاده از هولدر ، موبایل شما می تواند حکم مانیتور داشته باشد و مسیریابی یا پخش ویدیو و موسیقی را برای شما انجام دهد. فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین هولدر موبایل در انواع و رنگ های مختلف با نازل ترین قیمت است.

گلس

صفحه گوشی موبایل به دلیل آسیب پذیر بودن در برابر رطوبت، تعرق، فشار و ضربه ، نیاز است توسط گلس پوشانده شود. در وقت ضربه به صفحه گوشی اگر گلس با کیفیت صفحه را پوشانده باشد تنها چیزی که آسیب می بیند گلس گوشی است که مبلغ ناچیزی دارد. شما با خرید گلس با کیفیت می توانید از آسیب جدی به صفحه گوشی خود جلوگیری کنید. بهترین گلس های با کیفیت گوشی موبایل را از فروشگاه عرفان بخواهید.

قاب گوشی

گوشی موبایل در برابر ضربه ، فشار و سقوط آسیب پذیر است و نیاز به تهیه قاب گوشی برای همه افراد احساس می شود. از طرفی اغلب افراد تمایل ندارند رنگ قاب اصلی گوشی در اثر تماس دست به مرور کمرنگ و کدر شود. لذا تهیه قاب گوشی را بهترین راه برای حل این دو مشکل می دانند. امروزه انواعی از قاب گوشی در طرح ها، رنگ ها و متریال گوناگون در بازار موجود است. این قاب ها در ظاهر متریالی شبیه به هم دارند ولی کیفیت آنها با یکدیگر متفاوت است. فروشگاه موبایل عرفان که یکی از بهترین موبایل فروشی در تهران است و عرضه کننده انواع لوازم جانبی است عرضه کننده زیباترین و با کیفیت ترین قاب های گوشی در تهران است. برای مشاهده نمونه محصولات و خرید آنلاین می توانید به سایت فروشگاه عرفان مراجعه کنید.

بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران

کلام آخر

در این مقاله با بهترین لوازم جانبی موبایل در تهران آشنا شدیم. انواعی از هدفون، هندزفری، هولدر، پاوربانک، گلس و قاب گوشی، هارد و فلش، ساعت هوشمند و … همگی از بهترین لوازم جانبی موبایل هستند که شما می توانید تهیه کنید. همه این لوازم در وقت استفاده از گوشی موبایل به کار شما می آیند و گاهی بدون برخی از آنها نمی توانید از گوشی موبایل خود استفاده کنید . فروشگاه موبایل عرفان بعنوان یکی از بهترین موبایل فروشی در تهران شما را به خرید محصولات اصل و اورجینال عرفان دعوت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *