وبلاگ

وبلاگ عرفان موبایل، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

در انواع بازی های ویدیویی خصوصا بازی هایی که به صورت گروهی انجام می شوند و یا بازی های مبارزه ای و هیجانی، استفاده از هدفون گیمینگ همچون کنترلر مناسب و خوش دست یا کیبورد و موس گیمینگ حرفه ای لازم و ضروری است.

شما فارغ از اینکه با کامپیوتر بازی می کنید و یا گوشی و کنسول بازی ، برای تجربه هیجان بیشتر نیاز به یک هدفون گیمینگ خوب و حرفه ای دارید. در این مقاله ما قصد داریم شما را با بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل آشنا کنیم. بازی های موبایلی نظیر پابجی، کالاف دیوتی و … طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده اند و از طرفی حمل یک گوشی موبایل به همراه یک هدفون گیمینگ می تواند لحظات کسالت بار در اتوبوس و قطار را برای شما نه تنها قابل تحمل بلکه لذت بخش کند. فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

در اینجا شما را با چند نمونه از بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل آشنا می کنیم. شما می توانید برای تهیه کلیه هدفون های معرفی شده در این مقاله و یا سایر انواع آن که مدنظر دارید با فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) تماس بگیرید.

هدفون گیمینگ ریزر

یکی از بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل هدفون گیمینگ ریزر مدل V3Pro است. این هدفون را در هر دو حالت با سیم و بی سیم می توان استفاده کرد. ایرکاپ های این مدل از نوع فومی هستند و هدبند آن استیل قابل تنظیم است. این هدفون دارای قابلیت Haptic است که موجب می شود نسبت به سایر هدفون ها متمایز شود. این قابلیت باعث می شود در بازی هایی که انفجار و شلیک در آن زیاد است مثل پابجی و کالاف دیوتی احساس ویبره و لرزش را در گوشهایتان احساس کنید.

بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

هدفون گیمینگ جی بی ال کوانتوم 

هدفون ها و هدست های شرکت جی بی ال یکی از محبوبترین ها در بین گیمرها هستند. کلیه هدفون های گیمینگ جی بی ال با موبایل سازگاری داشته و دارای ایرکاپ و هدبندهای راحتی برای استفاده طولانی مدت هستند. شما در حین بازی و استفاده از هدفون گیمینگ جی بی ال احساس خستگی در سر و گوشها احساس نخواهید کرد. این هدفونها که از بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل به حساب می آیند تا حد زیادی نویز را در محیط مهار کرده و برخی مدلهای آن دارای نویز کنسلینگ هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) تماس بگیرید.

هدفون گیمینگ هایپر اکس

این هدفون که از جمله هدفون های با قیمت اقتصادی به حساب می آید دارای کیفیت فوق العاده ای نسبت به قیمت خود است. فریم آن سبک و محکم و کیفیت صدا در حد مطلوبی است. ایرکاپ های این هدفون گیمینگ از چرم مصنوعی ساخته شده و در هنگام قرارگیری روی گوشها نرم و راحت هستند. وزن این محصول تنها 275 گرم است که این میزان موجب خستگی سر و گردن شما نمی شود. این هدفون برای انواع گوشی موبایل قابل استفاده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین لوازم جانبی موبایل با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

هدفون گیمینگ تسکو

یکی دیگر از بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل هدفون گیمینگ تسکو مدل GH5157 است. کیفیت این محصول بسیار بالا و از نظر طراحی بسیار ارگونومیک است. این هدفون از نوع سیم دار است و طول سیم 2 متری دارد که بسیار ایده آل است. متریال این هدفون از پلاستیک سخت است و طول عمر آن بسیار بالاست. یک مدل دیگر از هدفون از همین برند مدل TSCO TH5153 است که طراحی خاص و زیبایی دارد.

این محصول نیز با سیم است و رابط جک 3.5 میلیمتری دارد. این هدفون دارای وضوح صدای هشتاد دسیبل است و میکروفن آن کیفیت HD دارد. این میکروفن متحرک است و 180 درجه قابلیت چرخش دارد. این میکروفون صداهای مزاحم در اطراف را حذف می کند و موجب می شود در وقت بازی تمرکز بیشتری داشته باشید.

بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

هدفون ریزر مدل بلک شارک V2

این هدفون بی شک بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل در بازار است که برای بازی های طولانی مدت طراحی شده است. این هدفون گیمینگ با وجود کیفیت بالایی که در صدا و متریال از خود ارائه داده است ولی قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد. هدفون بلک شارک بسیار کم جا و سبک است و به راحتی می توانید آن را در هر مکانی با خود حمل کرده و مورد استفاده قرار دهید. این نسخه از هدفون بلک شارک سیمی است ولی نسخه پرو آن بصورت بی سیم تولید و روانه بازار شده است.

قیمت نسخه پرو نیز به مراتب بالاتر از نسخه سیم دار است. برای خرید بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل با قیمت ارزان و کیفیت بالا با فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل تماس بگیرید.

هدفون گیمینگ کولر مستر مدل CH321

این هدفون با امکانات و ویژگی های جذابی که دارد گزینه بسیار مناسب برای گیمرهاست. هدفون کولر مستر دارای دور گوشی با آکوستیک Closed Back (پشت بسته) است که نفوذ صداهای خارجی را به حداقل می رساند و تجربه گیم بهتری را به کاربر ارائه می دهد. این هدفون سیمی است و تاخیر در انتقال صدا و نویز در آن دیده نمی شود.

همچنین این هدفون میکروفونی با حذف نویز منعطف و چند سویه دارد که قابل تنظیم است و صدای شما را در هنگام گیمینگ بدون نویز به هم بازی شما انتقال می دهد. بازه فرکانس پاسخ دهی در این میکروفون 100 هرتز تا شانزده کیلوهرتز می باشد و همه جزئیات صدا با وضوح زیادی شنیده می شود. وزن این محصول 348 گرم است و رنگ مشکی آن پرطرفدارترین در بین گیمرهاست. قیمت این مدل از هدفون گیمینگ در رنج قیمت 1.5 الی 2 میلیون تومان قرار می گیرد و جزء هدفون های قیمت مناسب به حساب می آید.

بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل

هدفون گیمینگ رپو مدل VH710

یکی دیگر از نمونه های بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل می توان به هدفون گیمینگ رپو اشاره کرد. یکی از نقاط قوت هدفون گیمینگ رپو میکروفن با کیفیت آن می باشد. امکانات نرم افزاری این هدفون نیز بسیار قابل توجه است و شما می توانید بوسیله نرم افزار اختصاصی این هدفون تا 4 پروفایل صدا را شخصی سازی و تنظیم کنید. از ویژگی های دیگر این هدفون می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که در صورت تعرق گوشها و سر آسیبی به هدفون وارد نمی شود.

وزن این محصول 409 گرم است و قیمت آن نیز زیر دو میلیون تومان برآورد می شود. برای خرید انواع هدفون گیمینگ می توانید از بهترین موبایل فروشی در تهران (موبایل عرفان) خرید حضوری و آنلاین انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از بهترین هدفون گیمینگ برای موبایل آشنا شدیم. این هدفون ها از برندهای معروف و معتبر بازار هستند و برای بازی های موبایل بسیار مناسبند. از سوی دیگر قیمت بسیار مناسبی دارند که تهیه آن برای اغلب افراد امکان پذیر است. در فروشگاه موبایل عرفان انواعی از هدفون و هدست گیمینگ در کنار سایر لوازم جانبی موبایل با برندها و قیمت های متنوع عرضه شده اند. شما می توانید متناسب با بودجه و نیاز خود نسبت به تهیه یکی از این محصولات اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با موبایل عرفان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *