وبلاگ

وبلاگ عرفان موبایل، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

از زمانی که گوشی های هوشمند تولید و روانه بازار شدند دو کمپانی اپل و سامسونگ در رقابتی تنگاتنگ با هم بودند. یکی از مزیت هایی که کمپانی سامسونگ به اپل دارد این است که بازار را پر از محصولات خود کرده و هر فرد با هر توان مالی می تواند نسبت به خرید آنها اقدام کند. از گوشی گلکسیA13  که از ارزان ترین گوشی های هوشمند سامسونگ است تا گلکسی S23 Ultra که گران ترین در بازار است و با قیمت اپل برابری می کند برای هر سلیقه و بودجه ای گوشی به بازار ارائه شده است.

حال اگر تمایل دارید با گوشی های جدیدی که در سال 2024 یا کمی قبل وارد بازار شده اند و همچنان در لیست پرفروش ترین ها هستند آشنا شوید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 بپردازیم. شما می توانید برای تهیه انواع گوشی موبایل از برندهای گوناگون نظیر سامسونگ ، اپل ، شیائومی و … و همچنین بهترین لوازم جانبی موبایل با فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) تماس بگیرید.  

کمپانی سامسونگ همه ساله چندین مدل از گوشی های هوشمند خود را در رده های گوناگون به بازار عرضه می کند تا نیاز همه کاربران خود را با هر سلیقه و بودجه ای تامین کند. در اینجا با چند نمونه از جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 آشنا می شویم. کلیه گوشی هایی که در اینجا مورد بررسی قرار گرفته اند در فروشگاه موبایل عرفان نیز عرضه شده اند که می توانید در سایت مشخصات و تصاویر مربوط به آنها را مشاهده کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول به صورت حضوری یا آنلاین می توانید با فروشگاه موبایل عرفان در تماس باشید.

معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE

گوشی سامسونگ گلکسی S23 از جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 است که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد. ویژگی ها و قابلیت های این گوشی از سامسونگ با گوشی اپل برابری می کند و از نظر قیمت نیز تفاوت چندانی با آن ندارد. این محصول دو سیم کارته و ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دارد. نمایشگر این مدل از گوشی سامسونگ 6.5 اینچی است و ظرفیت باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت می باشد.

این مدل از گوشی به لیست پرفروش ترین گوشیهای میان رده اندروید راه پیدا کرد و به فروش بالایی در بازار رسید. اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هر دو هستید این مدل از گوشی سامسونگ به شما پیشنهاد می شود. رنگ بندی این محصول بسیار متنوع است و شامل سبز نعنایی ، نوک مدادی ، کرمی ، بنفش ، نارنجی و آبی نیلی می شود. برای خرید این محصول با بهترین موبایل فروشی در تهران (موبایل عرفان) در تماس باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 5G

از دیگر گوشی های موبایل سامسونگ که جزء جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 به حساب می آیند مدل گلکسی S22 است. این گوشی دو سیم کارته و با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت است. وزن این محصول تنها 167 گرم است و در برابر گرد و خاک و آب نیز مقاومت خوبی دارد. این محصول همچون سایر هم رده های خود از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است که از آن جمله می توان به دوربین های با کیفیت ، صدای بلند و باکیفیت و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار خوب اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 5G با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

این مدل از گوشی گلکسی سامسونگ دو سیم کارته است و همچون بسیاری دیگر از محصولات سامسونگ می توانید از دو سیم کارت برای برقراری ارتباط و یا ورود به شبکه های اجتماعی استفاده کنید. ظرفیت این محصول 256 گیگابایت و رم آن 8 گیگابایت است. این مدل از گوشی سامسونگ در رنگهای سفید، سبز ، یاسی و مشکی به بازار عرضه شده است.

روان بودن رابط کاربری ، دوربینهای باکیفیت و بدنه زیبا از ویژگی های دیگر این محصول است. وزن این گوشی 177 گرم است و در برابر گرد و غبار و آب مقاومت دارد. حداکثر کیفیت فیلمبرداری این مدل از جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 بسیار خوب و 4K است. تنها دوربین سلفی این مدل از گوشی 32 مگاپیکسل است که بسیار قابل قبول است. برای اطلاع از دیگر مشخصات این مدل گوشی از برند سامسونگ می توانید با بهترین موبایل فروشی در تهران (موبایل عرفان) تماس بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A34 نیز یکی دیگر از جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 است. این گوشی نیز همچون بسیاری دیگر از گوشی های سامسونگ دو سیم کارته است و ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دارد. این محصول در مقایسه با پرچمداران سامسونگ قیمت بسیار مناسبی دارد در حالی که ظاهر آن بسیار به سامسونگ گلکسی S23 شبیه است. اگر به دنبال گوشی با قیمت مناسب و کارایی قابل قبول هستید این گوشی مناسب شماست.

این مدل از گوشی با وزن 199 گرم بسیار خوش دست و سبک است و در رنگ های زیبایی به بازار عرضه شده است. شما بدون نگرانی از خراب شدن گوشی موبایل می توانید حتی در روزهای بارانی نیز به مکالمه خود با آن ادامه دهید و یا در شبکه های اجتماعی به جستجو بپردازید. اگر به دنبال گوشی قیمت مناسب و متناسب با بودجه خود هستید با فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) تماس بگیرید.

معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

یکی دیگر از جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 موجود در بازار گوشی موبایل سامسونگ A14 است. این گوشی موبایل نیز از دسته گوشی های قیمت مناسب سامسونگ است که ظاهری شیک و گران قیمت دارد.  این گوشی نیز دو سیم کارته است و دارای ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت است. اگر برای فرزند خود به دنبال یک گوشی قیمت پایین ولی با کیفیت هستید این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل نیز از نظر بسیاری از مشخصات شبیه به گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A34 است. برای اطلاع از دیگر مشخصات و قیمت این محصول با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 آشنا شدیم. گوشی های سامسونگ سالهاست که با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته اند رضایت کاربران خود را جلب کنند. اگر تمایل به خرید گوشی سامسونگ و یا انواع دیگر گوشی نظیر اپل ، شیائومی و … را دارید با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید. همچنین بهترین لوازم جانبی موبایل از جمله هدفون ، هندزفری ، ساعت هوشمند ، اسپیکر ، قاب گوشی ، گلس و … نیز در این فروشگاه عرضه شده است. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و ارسال در همه روزهای هفته حتی تعطیلات نیز انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *