وبلاگ

وبلاگ عرفان موبایل، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

مگ سیف چیست؟

مگ سیف چیست؟

مگ سیف چیست؟

در سری های جدید گوشی های آیفون به جای آداپتور شارژر تنها یک سیم لایتنیگ در جعبه موجود است. این به معنی آنست که شرکت اپل قرار است محصول جدیدی را وارد بازار کند. مگ سیف همان محصولی است که برای شارژ کردن گوشی های جدید آیفون به کار می رود.

اگر کنجکاو شده اید که در مورد این محصول جدید شرکت اپل اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که مگ سیف چیست و چه مزایایی دارد؟ فروشگاه موبایل عرفان عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مگ سیف (mag safe) که از دو واژه Magnetic و Safe گرفته شده اشاره به محصولی دارد که در عین آهنربایی بودن دارای امنیت بالایی نیز هست. مگ سیف در واقع کانکتور برق اختصاصی برای گوشی های اپل است که شارژ گوشی را به صورت وایرلس (بدون سیم) و بصورت مغناطیسی انجام می دهد. این شارژر دایره ای شکل بوده و با آهنربایی که درون خود دارد به پشت گوشی متصل می شود.

این محصول نه تنها گوشی همراه بلکه سایر گجت های هوشمند نظیر تبلت، ساعت هوشمند و … را نیز شارژ می کند. استفاده از مگ سیف نیز بسیار آسان است چرا که تنها کافیست آن را پشت گوشی در قسمت لوگوی اپل قرار داده و باتری گوشی خود را شارژ کنید.

مگ سیف چگونه کار می کند؟

در پاسخ به این سوال که مگ سیف اپل چگونه کار می کند باید گفت که در این محصول یکسری آهنربا کار گذاشته شده که به شکل دایره ای حول سیم پیچ شارژ بی سیم قرار داده شده اند تا به شارژ دستگاههایی نظیر گوشی، لپ تاپ و ساعت هوشمند بپردازند. مگ سیف اپل به خودی خود داده یا برق را منتقل نمی نماید بلکه شارژ کردن گوشی یا سایر دستگاهها را توسط Qi (استاندارد شارژ بی سیم) انجام می دهد. این تکنولوژی مکانیزم اتصال مغناطیسی را صورت می دهد که به قفل شدن و تراز شدن دستگاه متصل شده کمک می نماید.

مگ سیف چیست؟

مزایای استفاده از مگ سیف چیست؟

به راستی مزیت های استفاده از مگ سیف چیست؟ چرا باید نسبت به خرید این محصول اقدام کنیم؟ در اینجا با چند مورد از اصلی ترین مزایای مگ سیف آشنا می شویم:

با توجه به اینکه در حین استفاده از مگ سیف و شارژ گوشی ، اتصالی به برق شهری صورت نمی گیرد احتمال آسیب به گوشی در اثر نوسانات برق به صفر می رسد.

مگ سیف یک شارژر وایرلس است و در هر مکانی می توان از آن استفاده کرد بدون اینکه نیاز باشد دنبال پریز برق برای شارژ کردن گوشی خود باشیم. پس برای افرادی که دائم در سفر هستند و یا مشغله کاری زیادی بیرون از خانه دارند بسیار مفید است.

این محصول بسیار کم جا و سبک است و به راحتی می توان آن را در جیب یا کیف جای داد و در همه جا با خود همراه داشت در حالی که شارژرهای قدیمی بسیار جاگیر بودند و تنها میشد آنها را در کیف جای داد.

سرعت شارژ با مگ سیف بسیار بالاست و در مدت زمان کمی می توان گوشی اپل را شارژ کرد. این ویژگی برای بلاگرها یا افرادی که زیاد با گوشی همراه خود کار می کنند بسیار اهمیت دارد.

 مزیت های مگ سیف به این موارد خلاصه نمی شود. تنها با استفاده از این محصول و مقایسه آن با شارژرهای قدیمی است که می توانید به ارزش آن پی ببرید. برای خرید مگ سیف می توانید با فروشگاه موبایل عرفان (عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل) تماس بگیرید.

مگ سیف چیست؟

عوامل موثر بر قیمت مگ سیف چیست؟

اگر گوشی موبایل اپل سری های جدید را خریده باشید حتما نیاز به شارژر وایرلس مگ سیف پیدا می کنید. پس به دنبال مرکزی معتبر برای خرید مگ سیف هستید و تمایل دارید بدانید قیمت مگ سیف چقدر است؟ عوامل گوناگونی روی قیمت مگ سیف ها موثرند که از آن جمله می توان کشور سازنده، برند، اصل و اورجینال بودن محصول، قیمت دلار در ایران و … اشاره کرد.

مثلا قیمت مگ سیف اپل اصل از 2.100.000 تا 2.600.000 تومان در بازار متغیر است و یا مگ سیف سامسونگ ، شیائومی و … قیمت های پایین تری از این دارند. البته مراقب باشید که محصول فیک و بی کیفیت را بنام محصول اصلی خریداری نکنید. اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید با کیفیت ترین و بهترین لوازم جانبی موبایل هستید فروشگاه موبایل عرفان را به شما توصیه می کنیم. برای اطلاع از قیمت دقیق مگ سیف نیز می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

آیا گوشی های اندرویدی هم می توانند از مگ سیف استفاده کنند؟

شرکت های دیگر نظیر سامسونگ و شیائومی از شرکت اپل در زمینه تولید مگ سیف عقب نیفتاده اند و آنها نیز اقدام به عرضه این شارژر بی سیم (وایرلس) به بازار نموده اند. مگ سیف سامسونگ هم نظیر مگ سیف اپل از مجموعه از آهنرباها تشکیل شده که در کنار زغال شارژر داخل موبایل قرار گرفته اند. آهن رباها با وسایلی که سازگاری با آنها دارند ارتباط برقرار کرده و شارژ صورت می گیرد. قیمت این محصول از مگ سیف اپل مقرون به صرفه تر است و برای گوشی های اندرویدی مناسب است. برای خرید مگ سیف سامسونگ، اپل ، شیائومی و … با بهترین موبایل فروشی در تهران (فروشگاه موبایل عرفان) تماس بگیرید.

مگ سیف چیست؟

کلام آخر

یکی از دلایل محبوبیت بالای شارژرهای مغناطیسی نظیر مگ سیف امنیت بالای آنهاست. شاید در نگاه اول قیمت مگ سیف نسبت به شارژرهای سیم دار بازار زیاد به نظر برسد ولی راحتی و امکاناتی که این محصول در اختیار کاربران قرار می دهد ارزش هزینه کردن را دارد. در این مقاله با موضوع مگ سیف چیست با مزایا و کاربردهای مگ سیف آشنا شدیم و به لزوم استفاده از آن برای گوشی های جدید اپل پی بردیم. اگر قصد خرید مگ سیف اصل و اورجینال را دارید با فروشگاه موبایل عرفان ( بهترین موبایل فروشی در تهران) تماس بگیرید. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و ارسال به سراسر کشور همه روزه انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *