ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

کد تست گوشی های سامسونگ

کد تست گوشی های سامسونگ

کد تست گوشی های سامسونگ

اگر تصمیم گرفته‌اید یک گوشی دست دوم و یا کارکرده بخرید، چگونه می‌توانید از سلامت تمامی قسمت‌های این گوشی مطمئن شوید؟ شاید با بررسی ظاهر گوشی این تصور را داشته باشید که یک موبایل کاملا سالم و بدون عیب به شما فروخته می‌شود اما شما از قطعات داخلی آن خبر ندارید.

آیا باتری آن سالم است؟ آیا از نظر سخت افزاری مشکلی برای گوشی به وجود آمده است یا خیر؟ در صورتی که می‌خواهید گوشی سامسونگ دست دوم خریداری کنید، باید کد تست گوشی ‌های سامسونگ را بدانید. در این صورت می‌توانید سلامت تمامی قسمت‌های گوشی را بررسی کنید. اگر شما به بهترین موبایل فروشی در تهران مراجعه کنید قطعاً تمامی این کدها را برای شما اجرا خواهند کرد. اما ما در این مطلب نیز با کدهای مخفی گوشی سامسونگ را در اختیار شما قرار داده‌ایم.‌ایم

کدهای مخفی سامسونگ در One UI

شماره کد

توضیحات

*#06#

مشاهده‌ کد IMEI گوشی

*#0*#

بررسی عملکرد RGB، گیرنده، موتور لرزشی، حساسیت لمسی، حسگرهای دوربین، صوت، نسخه‌ نرم‌افزار و…

*#0808#

تغییر تنظیمات  USB

*#0228#

بررسی وضعیت باتری ADC ، خواندن RSSI و…

*#0011#

دسترسی به اطلاعات و وضعیت GSM

*#2222#

مشاهده‌ نسخه‌ سخت‌افزار گوشی

*#1234#

مشاهده‌ نسخه‌ نرم‌افزار گوشی

*#9090#

بررسی پیکربندی سیستم عیب‌یابی گوشی

*#9900#

بررسی حالت Dump Mode روی گوشی

*#12580*369#

بررسی اطلاعات سخت‌افزار و نرم‌افزار و تاریخ تولید گوشی

*#0283#

بررسی کنترل صوتی روی گوشی

*#34971539#

آپدیت نسخه‌ فرم‌ور دوربین گوشی

#7465625*638*#

بررسی کد کلید قفل شبکه روی گوشی

*#2663#

به‌روزرسانی فرم‌ور TSP و TSK روی گوشی

*#272IMEI#*

مشاهده‌ کد محصول روی گوشی

*#34971539#

مشاهده‌ فرم‌ور دوربین در گوشی

*43# [dial]

فعال ‌کردن انتظار مکالمه روی گوشی

#43#[dial]

غیرفعال‌سازی انتظار مکالمه روی گوشی

*#43#[dial]

بررسی وضعیت ویژگی انتظار مکالمه روی گوشی

*135#[dial]

دیدن شماره موبایل خود روی گوشی

**04*[old Pin]*[new Pin]*[new Pin]#

کد مخفی تغییر پین ‌کد گوشی

*#004*[number]#

دایورت تماس روی گوشی

کد تست گوشی های سامسونگ

کد تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

باتری قلب هر وسیله برقی است و اگر نقصی در آن وجود داشته باشد کارایی آن وسیله به شدت پایین می‌آید. شما نمی‌توانید به صورت ظاهری متوجه شوید که آیا باتری گوشی سامسونگ سالم است یا خیر. با شماره گیری کد تست گوشی سامسونگ *#0228# می‌توانید از سلامت باتری گوشی مطمئن شوید. وقتی این کد را وارد می‌کنید اطلاعاتی شامل میزان شارژ فعلی باتری، ولتاژ و موارد دیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما مهمترین داده‌ای که به شما داده می‌شود بحث level block است. level block در محدوده بین 0 تا ۸ قرار دارد و تعیین کننده سطح شارژ گوشی است. اگر level block شما ۸ باشد، یعنی محدوده شارژ از ۸۸ تا ۱۰۰ متغیر می‌باشد.

کد تست گوشی سامسونگ برای صفحه گوشی

برای اینکه مطمئن شوید آیا صفحه گوشی ضربه دیده است یا نه، باید از کد *#0*#  و یا *#*#0*#*#* استفاده کنید. در این صورت داده‌هایی شامل میزان حساسیت لمسی، کالیبراسیون، رنگ، پیکسل‌های مرده و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کد تست گوشی سامسونگ برای صدا

 قسمت دیگری که باید در گوشی‌های دست دوم مورد بررسی قرار گیرد بحث اسپیکر گوشی می‌باشد. با کد *#0283# شما می‌توانید حلقه صوتی گوشی را بررسی کنید. با شماره گیری *#*#3646633#*#* می‌توانید به قسمت تنظیمات صوتی گوشی وارد شده و حداکثر میزان صدا را تغییر دهید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

کد تست گوشی های سامسونگ

کد تست گوشی سامسونگ برای بررسی کارکرد

قطعاً برای شما مهم است که بدانید چه مدت زمانی از این گوشی استفاده شده است. کل مکالماتی که بر روی آن انجام شده چه اندازه می‌باشد و آیا لازم است گوشی را ریست کنید یا خیر. از کد *#22558463# استفاده کنید.
مدت زمان کارکرد گوشی از نظر تماس‌ها را بررسی کرده و سپس گزینه ریست را بزنید تا گوشی به حالت اولیه بازگردد.


چگونه از کد تست گوشی‌ های سامسونگ استفاده کنیم؟

برای این منظور تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد مربوطه را شماره گیری کرده و سپس بر روی دکمه تماس ضربه بزنید. در واقع مثل زمانی که شما می‌خواهید با کسی تماس بگیرید باید همین کد را شماره گیری کنید. به محض اینکه شماره‌گیری انجام شد، می‌توانید اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

کلام آخر

بهترین راه برای اینکه کد تست گوشی ‌های سامسونگ را مورد استفاده قرار دهید و از وضعیت گوشی‌های دست دوم مطلع شوید این است که به بهترین موبایل فروشی در تهران همانند موبایل عرفان مراجعه نمایید. در این صورت هم می‌توانید وضعیت گوشی را بررسی کنید و هم اگر به بهترین لوازم جانبی موبایل نیاز دارید می‌توانید همزمان خرید خود را انجام دهید. موبایل عرفان از طریق راه‌اندازی سایت نیز آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد. سایت موبایل ایران تحت مدیریت عرفان عنبرستانی قرار دارد. شما حتی می‌توانید به صورت آنلاین به کارشناسان فروش دسترسی داشته باشید و این کدها را خودتان شخصاً اجرا کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *