ورود

وبلاگ

وبلاگ موبایل عرفان، در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل اعم از کابل، شارژر، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای

7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای

7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای

از زمان اختراع اولین هندزفری تا امروز تغییرات زیادی در این محصول ایجاد شده و هندزفری ها از نظر کیفیت صدا و ظاهر پیشرفت های چشمگیری داشته اند. یکی از انواع هندزفری که بسیار پرفروش و محبوب است هندزفری یقه ای یا گردنی نام دارد. همانطور که از نام این هندفری پیداست پشت یقه و گردن قرار می گیرد و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. در این مقاله قصد داریم شما را با 7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای بازار آشنا کنیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با فروشگاه موبایل عرفان (عرضه کننده بهترین لوازم جانبی موبایل) تماس بگیرید.

معرفی 7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای در بازار

در بازار لوازم جانبی موبایل همواره اجناس فیک و بی کیفیت فراوان وجود دارند و این اقلام به دلیل کیفیت پایین قیمت کمتری نیز نسبت به محصول اصلی دارند. برخی افراد به دلیل تجربه کم و یا بودجه کم خود اقدام به خرید لوازم جانبی فیک از جمله هندزفری می کنند. ولی این دسته از افراد باید بدانند که بعد از مدت کوتاهی مجددا نیاز به خرید هندزفری جدید پیدا خواهند کرد. در اینجا با چند مدل از باکیفیت ترین و جدیدترین هندزفری های یقه ای موجود در بازار آشنا می شویم :

1- هندزفری القایی نویز کنسلینگ شیائومی (مدل GCDEJ01LS)

یکی از باکیفیت ترین و جدیدترین هندزفری های یقه ای برند شیائومی مدل GCDEJ01LS است. این هندزفری آسیبی به گوش نمی رساند چرا که به فناوری هدایت استخوانی مجهز است که برای انتقال صدا آسیبی به گوش نمی رساند. همچنین نشت صدا از این هندزفری نخواهید داشت پس با خیال راحت می توانید در مکان های شلوغ از آن استفاده کنید. جنس این هندزفری ضد حساسیت است و با پوست سازگاری دارد.

خبر خوب اینکه این هندزفری مجهز به فست شارژ است و در مدت کوتاهی می توانید آن را شارژ کنید. همچنین در برابر رطوبت، عرق و باد نیز مقاومت بالایی دارد. برای اطلاع از سایر مشخصات محصول و یا خرید می توانید با فروشگاه موبایل عرفان (بهترین موبایل فروشی در تهران) تماس بگیرید.

7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای

هندزفری بلوتوثی گردنی JBL LIVE 200BT

یکی از بهترین و جدیدترین هندزفری های یقه ای موجود در بازار از برند جی بی ال مدل LIVE200BT  است. برند جی بی ال همواره به تولید محصولات صوتی با کیفیت بالا شهرت داشته و هندزفری های این برند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این هندزفری بیس و تریبل فوق العاده ای دارد و صدای موسیقی را به بهترین نحو به گوش مخاطب می رساند. این هندزفری از قدرت شارژدهی بالایی برخوردار است و در عرض 2 ساعت کاملا شارژ می شود. شما با این شارژ می توانید حداقل 10 ساعت موسیقی گوش کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول با موبایل عرفان در تماس باشید.

هندزفری بی سیم یقه ای هواوی مدل Free Lace

هندزفری هواوی مدل Free Lace هم از بهترین و جدیدترین هندزفری های یقه ای عرضه شده به بازار است. این هندزفری قابلیت نویز کنسلینگ را دارد و می تواند صداهای مزاحم محیط را تا حد زیادی کاهش دهد. این محصول از درگاه type c شارژ می گردد و هدست کاملا شارژ می شود. شما با 5 دقیقه شارژ این هندزفری می توانید تا 5 ساعت از آن استفاده کنید و این رکود بسیار خوبی برای هندزفری های یقه ای است. این هندزفری از ارگونومی مناسبی برخوردار است و موجب خستگی گردن و گوشها نمی شود.

هدفونهای این مدل از هندزفری هم حالت مناطیسی دارند و بعد از اینکه از گوش خارج شدند به هم می چسبند. برای خرید این محصول می توانید با بهترین موبایل فروشی در تهران (موبایل عرفان) تماس بگیرید.

7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای

هندزفری یقه ای کریتیو مدل OUTLIER ONE V2

یکی دیگر از جدیدترین هندزفری های یقه ای که بسیار هم مورد توجه کاربران قرار گرفته هندزفری یقه ای کریتیو مدل OUTLIER ONE V2 است. از این هندزفری با خیال راحت می توان برای ورزش و پیاده روی استفاده کرد. این محصول در برابر پاشش آب ، بارش باران و تعرق مقاوم است پس برای ورزش و پیاده روی در محیط های باز مانند پارکها بسیار مناسب است. با یک بار شارژ می توانید تا 9 ساعت به طور دائم از آن استفاده کنید.

در مواقع اضطراری اگر 15 دقیقه شارژ محصول را انجام دهید تا یک ساعت می توانید با آن کار کنید. این هندزفری بسیار سبک است و فقط 15 گرم وزن دارد که احساس سنگینی دور گردن ایجاد نمی کند. همچنین بادزهای آن در صورت عدم استفاده از طریق آهنربایی که درونشان است به هم می چسبند و اذیتی برایتان ندارند. برای اطلاع از مشخصات فنی این محصول می توانید با کارشناسان فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید.

هدفون بلوتوثی یقه ای شیائومی مدل MI Bluetooth Neckband

این مدل از هندزفری یکی از عالی ترین و جدیدترین هندزفری های یقه ای برای ورزش است. اگر ورزشکار هستید و تعرق بالایی دارید این محصول برای شما مناسب ترین است. شارژدهی این محصول هم بسیار خوب است و شما با یک بار شارژ می توانید تا هفت ساعت از آن استفاده کنید. این محصول برای محل کار و مصارف روزانه بهترین انتخاب است. قیمت این هندزفری هم بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. برای اطلاع از قیمت محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با موبایل عرفان تماس بگیرید.

7 مدل از جدیدترین هندزفری های یقه ای

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Level U2

برند سامسونگ همواره بهترین محصولات را به بازار لوازم جانبی موبایل ارائه کرده است. این بار نیز هندزفری بی سیم سامسونگ یکی از جدیدترین هندزفری های یقه ای بازار بسیار پر سر و صدا بوده است. طراحی این محصول بسیار خاص است و قسمت گردنی آن ضخیم تر طراحی شده تا ضمن محافظت از سیم بادزها روی گردن احساس ناخوشایندی ایجاد نکند. وزن این محصول 42 گرم است ولی از نظر ارگونومی بسیار مناسب است.

شما با یک بار شارژ این هندزفری یقه ای می توانید تا 18 ساعت از آن استفاده کنید که این یک رکورد در هندزفری ها به شمار می رود. برای خرید هندزفری بلوتوثی یقه ای سامسونگ می توانید به سایت موبایل عرفان مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5383

تسکو از برندهای قدیمی و محبوب ایرانیان است و لوازم جانبی موبایل آن نیز در بازار بسیار دیده می شود. هندزفری بی سیم یقه ای تسکو به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که در مقایسه با سایر رقبای خود دارد بسیار پرفروش و پرطرفدار است. این محصول ارگونومی ساده ای دارد ولی بسیار راحت است. بادزهای آن سیلیکونی هستند و به راحتی در گوش قرار می گیرند. شما با یک بار شارژ این هندزفری می توانید تا هجده ساعت با آن موسیقی گوش کرده و یا 15 ساعت با آن مکالمه داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله با 7 مدل از بهترین و جدیدترین هندزفری های یقه ای بازار آشنا شدیم. برخی از ویژگی های این محصولات را نیز بیان کردیم و تحقیقات در مورد سایر مشخصات را به خود شما موکول کردیم. اگر قصد خرید هر یک از محصولات نامبرده در این مقاله را دارید و یا قصد خرید بهترین لوازم جانبی موبایل را دارید با فروشگاه موبایل عرفان تماس بگیرید. خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *